Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam, dziś piszę do Was z prośbą jak dodać nowy paintjob do auta. Oryginalnie można chyba 4 ale chciałbym wykonać dodatkowe i je wsadzić do San Andreas. Czy jest wogólę taka opcja BEZ San Andreas Limit Adjuster ponieważ on sprawia tylko problemy.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
W co niektórych obiektach w GTA San Andreas są potrzebne pliki .col Które odpowiadają za kolizje obiektu. Nie potrafię ci wytłumaczyć, ale jak modelujesz to zapewne wiesz o co chodzi. Być może właśnie trzeba zrobić takie pliki do Twojego modelu.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Siedziałbym cicho.

cbbg ABCDEF znał ortografię ? :D ( bez obrazy )
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
A idzie to jakoś naprawić? Bardzo mi zalezy na nowych autach w GTA ale również chciałbym się cieszyć innymi modami.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
I jak na mój też, to chyba nie będę się cieszyć nowym dźwiękiem, ale dzięki za odpowiedzi.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Siemka, i znowu temat powiązany z tym nieszczęsnym dodatkowym autem w San Andreas jednak teraz występuje błąd z SA Limit Adjuster. Po graniu i " bawieniu " się z gliniarzami występuje błąd ale to nie tylko w tym przypadku. Błąd wyskakuje taki :
http://i55.tinypic.com/2dty5ag Chociaż przed chwilką wyskoczył mi AUDIO/STREAMS/NJ i nie wiem co mam robić, na dodatek miałem modyfikację CLEO połączoną z plikiem txd podczas gry wyskoczył błąd MODELS/TXD/DRIFT.TXD
I takich błędów jest kilka i nie wiem jak mam je naprawić gdyż chcę mieć nowe samochody ale również z innymi modyfikacjami. W pliki salimits.ini pousuwałem w każdej linijce " # " lecz po tej operacji gra nie chciała się nawet włączyć. Potem pomyślałem że błąd może spowodowany syreną policji, więc usunąłem wszystkie " # " przed napisem Syrena ( lub jakoś tak ) niestety i to nie pomogło co prawda gra się włączyła ale błąd nadal się pokazuje taki jak na screenie lub taki jaki podałem AUDIO/STREAMS/NJ. Czym może być spowodowany ten błąd ? I jak go naprawić ?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
SabaruPL masz chyba rację, Silent stworzył w taki sposób GPS z polskim dźwiękiem. Lecz jeżeli chodzi o skryptowanie to ja tego nie wykonam, ledwo co robię podstawową misję, a co połączenie skryptu z dźwiękiem do auta... Dla mnie jest to zbyt trudne :/
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Mi właśnie chodziło o taki unikalny dźwięk. Ale trudno, poszukam jeszcze w internecie może jest gdzieś taka opcja żeby było mało błędów itp.

Dzięki Silent za odpowiedź.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
ENB Series powinien być.
Spróbuj tego : http://www.przeklej.pl/plik/enb-particle-addons-city-info-rar-00059i29ab5n2j6
Masz tam 4 konfiguracje tego modu więc wybierz sobie który tobie najbardziej odpowiada.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Zawsze jak podmieniałem handling jednego samochodu otwierałem ten plik za pomoca notatnika i robiłem z danym samochodem co chciałem. Myślałem że i tutaj da się tak zrobić.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Teraz mam pytanie o dźwięk w nowym aucie, otóż dodałem sobie BMW M3 GTR z popularnej gry Most Wanted i posiadam dźwięk silnika itp z tego samochodu i chciałbym aby ten samochód ( w GTA SA ) miał ten dźwięk i mam pytanie jak takie coś zrobić ? I czy jest to wogólę możliwe.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dziękuję bardzo ! Samochód pięknie i ładnie działa, przejechałem się kawałem i zero ścinek :) . Chcę się jeszcze spytać o handling, czy naprawdę nie mogę dodawać nowej linijki w pliku handling.cfg ? Bo chciałbym do każdego nowego samochodu napisać oddzielny handling aby było realistyczniej.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
MakG : model pojazdu wg mnie jest poprawny, ale mogę spróbować z innym.
Silent : Samochód domyślnie podmieniał za Sultana więc w każdym pliku w którym trzeba było coś dodać wszystko kopiowałem z tego pojazdu łacznie z handlingiem.
ZotaK : Usunąłem wszystkie samochody jakie dotyczyły mojego gangu i zamiast nich wstawiłem ten mój samochód. Zrobiłem tak ponieważ nie mogłem go znaleźć nigdzie na ulicy.

Dodam jeszcze że próbowałem zrespawnować ten pojazd przez Cleo spawnera, jednak przy dojściu do numer 611 i wciśnięciu strzałki w górę gra sie na kilka sekund zwiechła po czym przeszło do numeru 411.

Spróbuję jeszcze tego tutorialu co zapodał MakG.

//Edit :

Przeczytałem ten tutorial co podał MakG i zawiele się nie różni od tego co ja podałem. Jedyne co mnie trochę dziwi to do San Andreas nie podawałem żadnych plików .col które to mogą być przyczyna całego problemu.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam, piszę do Was z wielką prośbą o rozwiązanie mojego problemu z całkowicie nowym autem. Postępowałem zgodnie z TYM PORADNIKIEM. I wszystko nawet ładnie śmiga, u stawiłem go sobie że mają nim jeżdzić tylko i wyłącznie mój gang. Lecz gdy tylko samochód ma się pokazać na monitorze gra zawiesza się i pomaga tylko restart komputera. Być może przekreńciłem coś bo mój ang. nie jest zbyt dobry ale korzystałem z google tłumacza więc już sam nie wiem czego to moze być wina. Dodam jeszcze że podczas zawiechy nie występuje żaden błąd.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
ok, no to będę czekać.
Created & Powered by MakG