Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sorka że ponawiam temat, ale mam jeszcze jedno pytanie.

Jak użyć takiej funkcji na większość ilość pojazdów? tzn. że chcę np. zrobić 30 kodów i każdy do osobnego pojazdu? Kombinowałem ale zawsze spawnował się tylko ten który jest jako pierwszy umieszczony w skrypcie, nie wiem dlaczego.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dziękuję za pomoc :) Miałem zainstalowaną bibliotekę CLEO 4 ale najwyraźniej była jakaś stara albo coś, w każdym razie wszystko pięknie działa.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Akurat ten kod nie działa. Sam go już próbowałem używać, lecz po wpisaniu kodu po prostu nic się nie dzieje tak jakby tego pliku wogólę nie było.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Korzystałem z tego tutka, lecz mi to nie wychodzi :/
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tylko że tam nie ma opisanego spawnu za pomocą wpisanego kodu na klawiaturze, a mi właśnie takie coś jest potrzebne.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czy mógłby mi ktoś pomóc poprawić ten kawałek skryptu:

Kod:

:CarSpawner
wait 0 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @CarSpawner
jump @LANDSTALKER
:LANDSTALKER 
while true
  wait 0
  if
    0ADC: test_cheat "LANDSTALKER"
  then
  Model.Available(#LANDSTAL)
jf @LANDSTALKER 
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 1.0 
2@ += 1.0 
$LANDSTAL = Car.Create(#LANDSTAL, 1@, 2@, 3@)
  end
jump @CarSpawner
end_thread 


Chciałbym aby te auto zespawnowało się przed graczem. Modele są załadowne ;) a na początku jest określone thread.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ok, dzięki :) Już wszystko ładnie działa.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Stworzyłem sobie skrypt w SB3. Korzystałem z tutka do Cheatów bo właśnie takie coś mam zamiar zrobić ale przy kompilacji wyskakuje mi błąd który jest wywołany opcodem 0ADC. I mam prośbę, czy mógłby mi ktoś podać link do aktualizacji mojego programu? Słyszałem że trzeba zaaktualizować opcody w programie i wtedy będzie działać.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tak, animacja taka jest, wiem bo sam widziałem takiego moda CLEO.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Odnawiam!

Teksturę sprawdziłem niejednokrotnie i wiem że działa. Problem jest w skrypcie, próbowałem każdego z powyższych lecz tekstura nadal się nie wyświetla. Poszukuje jakiegoś sprawdzonego skryptu, próbowałem przerobić ten z licznika, lecz gdy już przerobiłem tekstura już się nie pojawiała. Mógłby mi ktoś pomóc?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Ok, dzięki :) Zrobiłem bez kanału Alpha i wszystko działa.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Nie wiedziałem gdzie dokładnie umieścić temat. Licznik jak w skrypcie a problem mam z teksturą. Otóż gdy zrobię już warstwę Alpha dla swojej tekstury i wsadze go TXD Workshopa to wszystko jest OK. Ale w grze ta tektura jest tak jakby na pół przezroczysta. I moje pytanie brzmi, jak zrobić aby tekstura sie pokazywała na ekranie ( wydaje mi się że musi mieć kanał Alpha ) ale jednocześnie aby nie była przezroczysta. Pomoże ktoś?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Raczej wątpie. Jezeli SabaruPL twierdzi że mu działa to czemu mi miała by nie działać. Użyłem tej samej co w tym przykładzie którego podał.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Zrobiłem to w pętli lecz tekstura nadal się nie wyświetla ( wziałem ten skrypt który podał SabaruPL )
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To ja już nie wiem. Wziałem ten Twój przykład wszystko powsadzałem, włączyłem SA i wciskam ten klawisz G jak nie wiem co a tekstura za nic w świecie nie chce się pokazać... Albo mam jakieś dziwne te GTA albo już sam nie wiem.
Created & Powered by MakG