Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośba o poprawienie skryptu
|
Napisano dnia:
2011-09-07 18:51:45
Sorka że ponawiam temat, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Jak użyć takiej funkcji na większość ilość pojazdów? tzn. że chcę np. zrobić 30 kodów i każdy do osobnego pojazdu? Kombinowałem ale zawsze spawnował się tylko ten który jest jako pierwszy umieszczony w skrypcie, nie wiem dlaczego.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośba o poprawienie skryptu
|
Napisano dnia:
2011-09-05 17:17:31
Dziękuję za pomoc :) Miałem zainstalowaną bibliotekę CLEO 4 ale najwyraźniej była jakaś stara albo coś, w każdym razie wszystko pięknie działa.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośba o poprawienie skryptu
|
Napisano dnia:
2011-09-04 17:44:48
Akurat ten kod nie działa. Sam go już próbowałem używać, lecz po wpisaniu kodu po prostu nic się nie dzieje tak jakby tego pliku wogólę nie było.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośba o poprawienie skryptu
|
Napisano dnia:
2011-09-04 12:41:43
Korzystałem z tego tutka, lecz mi to nie wychodzi :/
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Prośba o poprawienie skryptu
|
Napisano dnia:
2011-09-04 12:04:32
Tylko że tam nie ma opisanego spawnu za pomocą wpisanego kodu na klawiaturze, a mi właśnie takie coś jest potrzebne.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
0ADC - problem przy kompilacji
|
Napisano dnia:
2011-09-03 17:48:26
Ok, dzięki :) Już wszystko ładnie działa.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
0ADC - problem przy kompilacji
|
Napisano dnia:
2011-09-03 17:07:01
Stworzyłem sobie skrypt w SB3. Korzystałem z tutka do Cheatów bo właśnie takie coś mam zamiar zrobić ale przy kompilacji wyskakuje mi błąd który jest wywołany opcodem 0ADC. I mam prośbę, czy mógłby mi ktoś podać link do aktualizacji mojego programu? Słyszałem że trzeba zaaktualizować opcody w programie i wtedy będzie działać.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
animacja
|
Napisano dnia:
2011-08-29 10:32:29
Tak, animacja taka jest, wiem bo sam widziałem takiego moda CLEO.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tekstura na ekranie
|
Napisano dnia:
2011-08-26 16:17:54
Odnawiam!
Teksturę sprawdziłem niejednokrotnie i wiem że działa. Problem jest w skrypcie, próbowałem każdego z powyższych lecz tekstura nadal się nie wyświetla. Poszukuje jakiegoś sprawdzonego skryptu, próbowałem przerobić ten z licznika, lecz gdy już przerobiłem tekstura już się nie pojawiała. Mógłby mi ktoś pomóc?
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Licznik ( problem z teksturą )
|
Napisano dnia:
2011-08-26 13:22:15
Ok, dzięki :) Zrobiłem bez kanału Alpha i wszystko działa.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Licznik ( problem z teksturą )
|
Napisano dnia:
2011-08-26 11:34:06
Nie wiedziałem gdzie dokładnie umieścić temat. Licznik jak w skrypcie a problem mam z teksturą. Otóż gdy zrobię już warstwę Alpha dla swojej tekstury i wsadze go TXD Workshopa to wszystko jest OK. Ale w grze ta tektura jest tak jakby na pół przezroczysta. I moje pytanie brzmi, jak zrobić aby tekstura sie pokazywała na ekranie ( wydaje mi się że musi mieć kanał Alpha ) ale jednocześnie aby nie była przezroczysta. Pomoże ktoś?
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tekstura na ekranie
|
Napisano dnia:
2011-08-22 09:06:04
Raczej wątpie. Jezeli SabaruPL twierdzi że mu działa to czemu mi miała by nie działać. Użyłem tej samej co w tym przykładzie którego podał.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tekstura na ekranie
|
Napisano dnia:
2011-08-21 18:29:29
Zrobiłem to w pętli lecz tekstura nadal się nie wyświetla ( wziałem ten skrypt który podał SabaruPL )
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Temat:
Tekstura na ekranie
|
Napisano dnia:
2011-08-21 16:23:28
To ja już nie wiem. Wziałem ten Twój przykład wszystko powsadzałem, włączyłem SA i wciskam ten klawisz G jak nie wiem co a tekstura za nic w świecie nie chce się pokazać... Albo mam jakieś dziwne te GTA albo już sam nie wiem.