Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Zmieniłem nazwę pliku z "ZTEBLADE" na "ZTE" ale błąd nadal się powtarza, gdy tylko dojdzie do końca paska ładowania wyskakuje błąd gta_sa.exe

Dodam iż nawet po tej zmianie SB3 nadal kompiluje do formatu scm czego nie chcę. Zauwazyłem również że plik cs który tworzę waży zaledwie 1KB co zawsze takie pliki ważą 18KB.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Niestety efekt jest ten sam. Gra zawiesza się przy samym końcu ładowania gdy ma się pokazać obraz gry. Czy tekstura ma jakieś wymagania? Tzn. musi być koniecznie 16Bit-owa albo w określonym formacie? Moja posiada 32Bity i jest w wielkości 256*512, czy to może właśnie przeszkadzać?

Gdy zrobiłem tym sposobem którym mi podałeś wyszedł dziwny efekt. SB3 sam zapisał mi ten plik jako telefon.scm co jest dziwne gdyż sam wybierałem "Kompiluj" i wybrałem format .cs Dodam jeszcze że gdy plik "ZTEBlade.txd" jest umieszczony w models/txd i nie ma skryptu wszystko jest w porządku tzn. Gra się włącza normalnie lecz oczywiście telefonu nie ma na ekranie, ale gdy tylko pojawi się plik ze skryptem pod koniec ładowania gra się zawiesza i wyskakuje błąd.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Jakieś efekty mojej pracy są, lecz to jest dopiero 0,1% efektu. Stworzyłem te teksturę aby się wyświetlała jednak że na pewno mam błąd w skrypcie. Wygląda on tak:
Kod:
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0390: load_txd_dictionary "ZTEBLADE" 
038F: load_texture "PNG" as 1 // Load dictionary with 0390 first 
038D: draw_texture 1 position 50.0 300.0 size 150.0 50.0 RGBA 255 255 255 255 
0A93: end_custom_thread 


Wszystko mam z tutoriala, bo współrzędnymi na ekranie zajmę się później. MakG mógłbyś wskazać mi gdzie mam błąd, i ew. w jaki sposób go naprawić? Wydaje mi się że problem polega na tym iż nie wszystko mam wpisane w sekcji "MAIN" gdyż nazwy sa w porządku ( sprawdzałem kilka razy )
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Właśnie takie coś mam zamierzam robić tzn. Dzwonienie po kumpli itp. Ale na razie na etapie " pomysłów ". MakG mógłbyś podac mi jakiś program który da mi współrzędne na ekranie? Bo muszę chyba dodać napisy do telefonu poprzez CLEO ( tak samo jak w przypadku ramki )

PS: Ja już utknołem. Dodałem nową teksturę do pliku misc.txd ( a właściwie to znalazłem już modyfikacją która dodaje ten telefon ) ale powciskałem już wszystkie klawisze i nic, telefon nie chce sie pokazać prowdopodobnie przez to iż nie ma dołączonego pliku CLEO. I moje pytanie brzmi. Czy jest jakąś opcja na to aby po wciśnięciu jakiegoś klawisza tekstura telefonu wyświetlała się na ekranie?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Własnie chcę zrobić bardzo podobny mod tylko że zamiast to wszystko w ramkach to w oknie telefonu :). Ok, będę próbował może coś wykminię.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam. Mam pomysł na super modyfikacje do San Andreas, lecz nie wiem jak się do tego zabrać i jak takie coś zrobić. Chciałbym aby telefon był na zasadzie tego z GTA IV. Teksturę telefonu już mam dodaną do pliku misc.txd. Jednak że jedynie mogę sobie na niego popatrzeć i nic więcej. Chcę móc się po nim poruszać tzn. przechodzić z menu głównego do Kontaktów, itp. Wydaje mi się że najtrudniejsze będzie do zrobienia napisy we właściwym miejscu i nowe " usługi " ( sorka brakuje mi słowa ) Ten kto grał w GTA IV wie że w telefonie są opcje Zadzwonienia do kolegi itd. i to również chciałbym wykonać. I teraz mam pytanie, czy wszystko będzie oparte na skryptach CLEO? Czy będzie trzeba korzystać z jakiś innych dodatków? Wszelkie porady, poradniki itp. mile widziane gdyż nie wiem co mam robić aby taki telefon mi powstał.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sorka, ale po prostu już nie wiedziałem co robić, tyle było tych liczb że nawet nie wiedziałem o której części kodu mówisz. Dzięki, teraz już wszystko działa.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0@ = 20 
1@ = 0 
2@ = 1 
3@ = 2 
4@ = 3 
5@ = 4 
6@ = 5 
7@ = 6 
8@ = 7 
9@ = 8 
10@ = 9 
11@ = 10 
12@ = 11 
13@ = 12 
14@ = 13 
15@ = 14 
16@ = 15 
17@ = 16 
18@ = 17 
19@ = 18 
20@ = 19 
21@ = 20 
2@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.274, -1748.606, 19.48172)
3@ = Pickup.Create(1279, 3, 2538.141, -1702.941, 13.38281)
4@ = Pickup.Create(1279, 3, 2469.375, -1702.941, 13.38281)
5@ = Pickup.Create(1279, 3, 2450.485, -2209.875, 49.32813)
6@ = Pickup.Create(1279, 3, 1796.775, -1578.146, 18.16127)
7@ = Pickup.Create(1279, 3, 1953.525, -1380.953, 24.14844)
8@ = Pickup.Create(1279, 3, 1870.33, -1318.711, 34.49219)
9@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.59, -1347.932, 329.4609)
10@ = Pickup.Create(1279, 3, 1254.906, -1236.658, 17.88538)
11@ = Pickup.Create(1279, 3, 1249.99, -905.7305, 46.60156)
12@ = Pickup.Create(1279, 3, 1282.515, -786.0227, 92.03125)
13@ = Pickup.Create(1279, 3, 1123.639, -2036.892, 69.88656)
14@ = Pickup.Create(1279, 3, 367.053, -2071.583, 8.015625)
15@ = Pickup.Create(1279, 3, 475.7036, -1504.95, 20.59977)
16@ = Pickup.Create(1279, 3, 660.6523, -1355.83, 21.75895)
17@ = Pickup.Create(1279, 3, 327.728, -1517.677, 71.4375)
18@ = Pickup.Create(1279, 3, 647.0067, -1056.758, 52.57992)
19@ = Pickup.Create(1279, 3, 811.2394, -1098.234, 25.90625)
20@ = Pickup.Create(1279, 3, 1528.181, -1695.74, 6.21875)
21@ = Pickup.Create(1279, 3, 1545.634, -1745.878, 5.210471)

:NONAME_653
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(2@)
jf @NONAME_702 
1@ += 1 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_702
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(3@)
jf @NONAME_752 
1@ += 2 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 2@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_752
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(4@)
jf @NONAME_802 
1@ += 3 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 3@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_802
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(5@)
jf @NONAME_852 
1@ += 4 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 4@ 0@ time 5000 flag 1
                                                          

:NONAME_852
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(6@)
jf @NONAME_902 
1@ += 5 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 5@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_902
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(7@)
jf @NONAME_952 
1@ += 6 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 6@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_952
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(8@)
jf @NONAME_1002 
1@ += 7 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 7@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1002
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(9@)
jf @NONAME_1052 
1@ += 8 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 8@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1052
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(10@)
jf @NONAME_1102 
1@ += 9 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 9@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1102
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(11@)
jf @NONAME_1152 
1@ += 10 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 10@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1152
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(12@)
jf @NONAME_1202 
1@ += 11 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 11@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1202
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(13@)
jf @NONAME_1252 
1@ += 12 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 12@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1252
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(14@)
jf @NONAME_1302 
1@ += 13 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 13@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1302
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(15@)
jf @NONAME_1352 
1@ += 14
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 14@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1352
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(16@)
jf @NONAME_1402 
1@ += 15 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 15@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1402
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(17@)
jf @NONAME_1452 
1@ += 16 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 16@ 0@ time 5000 flag 1


:NONAME_1452
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(18@)
jf @NONAME_1502 
1@ += 17 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 17@ 0@ time 5000 flag 1
                                                           

:NONAME_1502
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(19@)
jf @NONAME_1552 
1@ += 18 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 18@ 0@ time 5000 flag 1



:NONAME_1552
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(20@)
jf @NONAME_1602 
1@ += 19 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 19@ 0@ time 5000 flag 1

                                                               
:NONAME_1602
wait 0 
if 
   Pickup.Picked_up(21@)
jf @NONAME_1652 
1@ += 20 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PKGTXT' numbers 20@ 0@ time 5000 flag 1

:NONAME_1652
jump @NONAME_653 


Aktualnie mógł się troszkę zmienić bo kombinowałem. Ale jak trzeba cos zmienić to piszcie.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Macie może jakieś pomysły aby nie pokazywała się ta kosmiczna liczba?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Hmm teraz to już wogólę, wiem że to działa lecz:
Gdy zbiorę jakąś paczkę pokazuje się tekst Zebrałeś 8289343 z 20 paczek
Oczywiście ta kosmiczna liczba nie jest dokładna aczkolwiek pokazuje się taka wielka... Wydaje mi się że jak to naprawię to już będzie dobrze.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Faktycznie teraz zmieniłem na tak jak kazałeś i teraz zobaczyłem tę dynamiczną wartość ale tylko ale wyszło tak:

Zebrałeś 8 z 20 paczek. Ale rzecz w tym że powinno pisać Zebrałeś 2 z 20 paczek. Co prawda wartość ~1~ zmieniło się na 20 ale ta pierwsze niestety nie.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czas wyświetlania tekstu sam nie zmienił po kompilacji... Ale zmianiłem już aby wyświetlał się przez 5 sek.

Ehh już sam nie wiem, robię wszystko tak jak mi mówicie ale efekt ciągle ten sam, paczki stoją moge je zebrać ale te teksty źle się wyświetlają. Utworzyłem jeden plik fxt z tekstem:
PGKTXT : Zebrałeś 1 z 20 paczek
Jak sam mówiłeś " Po to korzystasz z opcodu 02FD, żebyś nie musiał tworzyć Bóg wie ile tekstów. "
Zmienne zmieniłem na takie jakie kazałeś. I nic, tekst nadal się źle wyświetla.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To jest jakiś sposób na to aby te teksty się dobrze wyświetlały? A nie były przydzielone do danego pickupu?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czas wyświetlania sam się zmienił po kompilacji nie wiem dla czego, flaga sama się utworzyła. Ja tylko korzystałem z tych skryptów co podał MakG na samym początku. Teksty sa inne dlatego że w Jednym pisze "Zebrałeś 1 z 100 paczek" a w drugim " Zebrałeś 2 z 100 paczek" itd. Kombinuję bo chcę dojść do tego, ale ok, spróbuję zrobić tak jak mówisz.

edit:

Ja już chyba zgłupiałem, próbowałem już chyba różnych kombinacji i nic, problem tkwi na pewno w tym iz dany tekst jest przydzielony do danego Pickupa i nie włączy się inny napis niż ten który jest przydzielony :/
Chyba że ja czegoś nie rozumiem.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Teraz mój kod wygląda tak: ( tylko kawałek )

Kod:
   Pickup.Picked_up(9@)
jf @NONAME_1052 
8@ += 8 
02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'TEXT8' numbers 8@ 1@ time 6@ flag 5@ 


wszystkie pickupy tak pozmieniałem ale nadal teksty się wyświetlają nie tak jak trzeba :(

Kod:
8@ += 8 
- to zmieniłem
oraz
Kod:
'TEXT8' numbers 8@ 1@ time 


Chyba że jeszcze nie to zmieniłem.

Created & Powered by MakG