Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-25 14:38:06
Szukałem w rożnych tutkach ale nie mogę połapać jak to zrobić.
Kod:
// Zaparkowane auto z pedem
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
014B: $MAVERIC = init_parked_car_generator #CADRONA color 80 50 1 alarm -1 door_lock 0 0 10000 at -2704.765 234.07 4.17 angle 180.0
014C: set_parked_car_generator $MAVERIC cars_to_generate_to 101
0A93: end_custom_thread
Jaki opcode dodać i w jaki sposób
___________________
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-10-25 17:48:05
Kod:
0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model 182 in_car 0@ driverseat
Wydaje mi się, że to jest to czego szukasz.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-25 19:14:30
Opcode raczej dobry ale jak go dodać do skryptu powyżej? Ja się kompletnie nie znam na tym to dla mnie czarna magia
___________________
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-10-25 20:55:11
Do samochodu powyżej go nie dodasz.
___________________
Moderator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-26 11:40:29
Dlaczego? To jak to zrobić by stał samochód z pedem ?
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-26 14:06:11
Przecież jest od groma tutoriali na naszej stronie, w wielu z nich są przykłady z samochodami. Dodatkowo jest u nas baza opcodów z wyszukiwarką. Wystarczy użyć opcodu
00A5 do stworzenia pojazdu i
0129 do stworzenia peda w samochodzie na miejscu kierowcy.
Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
0129: 1@@ = create_actor_pedtype 23 model #MALE01 in_car
0@ driverseat
Wcześniej oczywiście trzeba załadować model pojazdu i peda.
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-27 15:29:25
Więc zrobiłem coś takiego
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 223 // kierowca
0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood
038B: load_requested_models
00A5: $WOZ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1
072A: put_actor model 223 into_car $WOZ driverseat
end_thread
,ale to nie działa. Wiem pewnie się śmiejecie z tego co napisałem ale ja tego nie kapuje
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-27 16:15:58
Nie stworzyłeś peda a próbujesz go wsadzić do pojazdu. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-27 16:33:45
Kod:
0247: request_model 223 // kierowca
A to to co jest? Sorky że pytam ale myślałem że to ląduje model peda
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-27 17:11:34
To ładuje model peda, nie tworzy go. Później możesz użyć tego modelu do stworzenia peda (tj. utworzyć peda o podanym modelu).
Poprawiony kod:
Kod:
{
$CLEO .cs}
0247: request_model 223
0247: request_model #GREENWOO
038B: load_requested_models
00A5: $WOZ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car
$WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car
$WOZ color_to 2 1
009A: 1@ = create_actor_pedtype 4 model 223 at 0.0 0.0 0.0
072A: put_actor
1@ into_car
$WOZ driverseat
end_thread
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-27 17:41:23
O to byłem blisko:) Jak na pierwszy raz to nieźle. Dięki
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-29 14:25:32
Na końcu kodu dodałem to
Kod:
wait 10000
00A7: car $WOZ drive_to 2476.926 -1678.189 13.33844
ale po 10s wywala grę
___________________
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-10-29 18:02:14
Spróbuj zmienić zmienną globalną
$WOZ na zmienną lokalną, np.
3@.
Więcej o zmiennych w tym poradniku:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/53/zmienne
___________________
Administrator
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-10-30 20:15:21
Oki. Działa. Proszę o nie zamykanie tego tematu. Z góry dziękuje.
___________________