Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po co zapętlasz tworzenie checkpointa?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ale to tak nie działa. Trzymaj się poprawnej kolejności parametrów, nie zmieniaj ani nie dodawaj własnych. TU masz przykład poprawnej linii..

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Menu byłoby łatwiejsze ;)

Co jest z parametrami Twojego ADD_BLIP_FOR_COORD?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Na czym konkretnie polega Twój problem? Checkpoint na mapie stworzysz poprzez ADD_BLIP_FOR_COORD, wciśnięcie F9 wychwycisz poprzez IS_KEY_PRESSED, a alfabet... cóż, wygląda na to że trzeba będzie dodać trochę nowych wpisów GXT poprzez FXT (albo opcody CLEO4, zależnie czy wolisz by mod wspierał CLEO3 czy nie).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zawiera ASI w którym maczałem palce, w sumie nie pamiętam czemu wtedy (w czerwcu) nie dałem do niego linka :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Pod mapą nie ma wody, dlatego pomiar jest zły.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W przypadku SA poziom wody to po prostu 0.0.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kiedyś widziałem mod CLEO autorstwa DK22Pac'a, zwiększający rozmiar czcionki tablic przy drogach, być może tę czcionkę też powiększa. Musiałbyś poszukać po ciemnych (ruskich) zakamarkach internetu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Na pewno by się dało, ale nie wiem gdzie gra renderuje te tablice, a akurat teraz nie za bardzo mam czas by to sprawdzić.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
http://youtu.be/_Rf9yfrO0ZQ?t=3m35s

Po prostu SA nie skaluje tej tekstury, nie ma żadnego innego wyjaśnienia na to. Tak akurat napisali kod odpowiedzialny za jej wyświetlanie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Będę upierać się przy błędzie skryptu - sprawdziłem ten opcode w grze, zdetonował wszystkie ładunki które rzuciłem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Opcode się nie zmienia, masz po prostu nieaktualną definicję. Pobierz najnowszy Sanny Builder 3.09 albo zaktualizuj definicje opcodów STĄD.

O ile wiem to ten opcode działa właśnie tak, jak mówiesz - pokaż cały skrypt, bo błąd leży pewnie w nim.

EDIT: Zaktualizowałem, bo aktualna nazwa opcodu to DETONATE_PLAYERS_BOMBS.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
SET_UPSIDEDOWN_CAR_NOT_DAMAGED, ale działa tylko wtedy, gdy gracza nie ma w pojeździe.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To błąd silnika gry. Planowałem wydać fixa do tego, i być może niedługo to zrobię.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG