Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Jeden plik cleo dla podobnych działań
|
Napisano dnia:
2013-09-26 15:09:47
Po co zapętlasz tworzenie checkpointa?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wyświetlenie markera na mapie
|
Napisano dnia:
2013-09-22 12:10:06
Menu byłoby łatwiejsze ;)
Co jest z parametrami Twojego ADD_BLIP_FOR_COORD?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Zawiera ASI w którym maczałem palce, w sumie nie pamiętam czemu wtedy (w czerwcu) nie dałem do niego linka :P
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wysokość powierzchni wody
|
Napisano dnia:
2013-08-21 19:36:11
Pod mapą nie ma wody, dlatego pomiar jest zły.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wysokość powierzchni wody
|
Napisano dnia:
2013-08-21 13:33:30
W przypadku SA poziom wody to po prostu 0.0.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Tekst tablicy rejestracyjnej
|
Napisano dnia:
2013-08-12 21:37:16
Kiedyś widziałem mod CLEO autorstwa DK22Pac'a, zwiększający rozmiar czcionki tablic przy drogach, być może tę czcionkę też powiększa. Musiałbyś poszukać po ciemnych (ruskich) zakamarkach internetu.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Będę upierać się przy błędzie skryptu - sprawdziłem ten opcode w grze, zdetonował wszystkie ładunki które rzuciłem.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
To błąd silnika gry. Planowałem wydać fixa do tego, i być może niedługo to zrobię.
___________________
Moderator