Postów:
3
Dołączył:
2013-03-23
Napisano dnia: 2013-08-07 00:01:36
Witam!
Chciałem zrobić detonator do ładunków satchel, który byłby podpięty pod któryś z przycisków. Niestety opcode
Kod:
09D9: detonate_all_satchel_charges
nie działa i zmienia się automatycznie na
Kod:
09D9: unknown_set_car_bomb_armed
Czy można w jakikolwiek sposób zrobić taki przycisk detonujący?:)
Jakby coś to chodzi mi o skrypt CLEO;)
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-08-07 00:41:07
Opcode się nie zmienia, masz po prostu nieaktualną definicję. Pobierz najnowszy Sanny Builder 3.09 albo zaktualizuj definicje opcodów
STĄD.
O ile wiem to ten opcode działa właśnie tak, jak mówiesz - pokaż cały skrypt, bo błąd leży pewnie w nim.
EDIT: Zaktualizowałem, bo
aktualna nazwa opcodu to
DETONATE_PLAYERS_BOMBS.
___________________
Moderator
Postów:
3
Dołączył:
2013-03-23
Napisano dnia: 2013-08-07 02:24:04
Miałem zainstalowane cleo4, teraz jest
Kod:
09D9: detonate_all_satchel_charges
, ale i tak nie detonuje, aktualizacji z tamtej stronki nie mogę pobrać, wyskakuje pusta strona po kliknięciu. To na 100% nie jest błąd w skrypcie bo to dopisałem jako dodatkową funkcję do już działającego;)
Mógłbym prosić o wrzucenie tutaj tej aktualizacji opcodów?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-08-07 02:52:21
Będę upierać się przy błędzie skryptu - sprawdziłem ten opcode w grze, zdetonował wszystkie ładunki które rzuciłem.
___________________
Moderator
Postów:
3
Dołączył:
2013-03-23
Napisano dnia: 2013-08-07 02:56:51
Kod:
{
$VERSION 3.1.1000}
{
$CLEO .cs}
'BOMB'
:BOMB_11
wait 0
if
Player.Defined(
$PLAYER_CHAR)
else_jump @BOMB_11
if
0AB0: key_pressed 50
else_jump @BOMB_11
09D9: detonate_all_satchel_charges
0394: play_music 1
jump @BOMB_11
Muzykę odtwarza a satcheli nie detonuje...
[EDIT]
Dziwne... Jak wgrałem na czyste San Andreas od nowa CLEO to dopiero zaczęło działać... Tak czy inaczej, dzięki za pomoc;) Proszę o zamknięcie tematu.