Skrypt jest pisany niskopoziomowo, ale ma konstrukcję skryptu wysokiego poziomu, to dziwne :P
Skrypt jest prawie dobry, ale ta flaga 9@ wygląda na bardzo niepotrzebną - ustawiasz ją na 1 przy pierwszym pojeździe i dalej CIĄGLE jest 1. To jest przyczyną problemów. Ponadto, usunąłbym linijkę
Car.RemoveReferences(0@), bo wątpię że 0AE2 oznacza pojazd jako "używany przez skrypt". Zaraz
skonsultuję to z kodem źródłowym CLEO4 i zedytuję.
Edit:
Nie jestem pewien czy CLEO4.1 oznacza tak pojazd. CLEO 4.2a (nie polecam -
nie pobierać, bo nie działa!) ma tą linię wyrzuconą ze skryptu, ALE 4.1 mogło ją mieć.
Jeśli chcesz być pewien, zrób test - samemu mi się nie chce go robić z wrodzonego lenistwa, ale dam Ci kod do sprawdzenia czy pojazd jest oznaczany jako używany przez skrypt. Wklej to gdzieś przy podczepianiu naczepy:
Kod:
0A97: 30@ = car
0@ struct
000A: 30@ += 0x4A4
0A8D: 31@ = read_memory
30@ size 1 virtual_protect 0
0AD1: show_formatted_text_highpriority
"VehicleCreatedBy: %d" time 2000
31@
wait 2000
Następnie sprawdź proszę, jaka cyfra się wyświetla i tu zapostuj - jeśli to 2, MARK_VEHICLE_AS_NO_LONGER_NEEDED będzie potzebne. Jeśli to inna cyfra, nie.