Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Latający samochód
|
Napisano dnia:
2012-12-06 17:58:35
Jeśli chodzi Ci o efekt jak z cheatu na latające samochody, to nie. Dałoby się taki stworzyć (w formie opcodu lub szybciej w formie funkcji SCM), ale jako że cheat dotyczy tylko pojazdu gracza, najlepiej włączać/wyłączać cheat w zależności od tego czy gracz jest w tym konkretnym pojeździe czy nie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
2 pytania
|
Napisano dnia:
2012-12-05 17:29:01
1. Postaw go jako obiekt albo zamknij drzwi przy spawnowaniu go car generatorem.
2. Klasa ignore w default.ide.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zatrzymanie animacji obiektów.
|
Napisano dnia:
2012-12-04 22:48:13
Piszę "niezbyt" bo nic prostego nie przychodzi mi do głowy. Zamiana obiektu to chyba jednak byłoby najlepsze rozwiązanie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Dzwoniący telefon
|
Napisano dnia:
2012-12-04 17:00:52
Tak się dzieje ze wszystkimi budkami w grze - także z tymi, przez które misje dają Marty Chonks, El Burro, King Courtney i D-Ice.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Crash po dodaniu skryptu
|
Napisano dnia:
2012-12-03 16:46:00
No 07AB właśnie to sprawdza.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Crash po dodaniu skryptu
|
Napisano dnia:
2012-12-03 16:13:39
Car generator zastąp zwykłym spawnem i popraw pętlę tak, by pokrywała się z tą z poradnika. I pozbądź się zmiennych globalnych.
___________________
Moderator