Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
No to wystarczy
Kod:
0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 1 virtual_protect 0

by włączyć cheat i
Kod:
0A8C: write_memory 0x969160 size 1 value 0 virtual_protect 0

by go wyłączyć.

Ewentualnie lepszą kompatybilność z różnymi innymi EXE (EU i US) może dać takie wywołanie funkcji z SA (pierwsze wywołanie włączy cheat, następne wyłączy, następne znowu włączy itd):
Kod:
0AA5: call 0x438370 num_params 1 pop 1 35

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeśli chodzi Ci o efekt jak z cheatu na latające samochody, to nie. Dałoby się taki stworzyć (w formie opcodu lub szybciej w formie funkcji SCM), ale jako że cheat dotyczy tylko pojazdu gracza, najlepiej włączać/wyłączać cheat w zależności od tego czy gracz jest w tym konkretnym pojeździe czy nie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
CAR_WANDER_RANDOMLY resetuje wymuszoną prędkość nadaną przez SET_CAR_CRUISE_SPEED, więc w sumie powinno zadziałać.

Wklej tu swój kod, chyba powinienem to przetestować samemu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To spróbuj zamienić to na CAR_WANDER_RANDOMLY.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Spróbuj użyć na nim PLAY_CAR_ANIM z ID 0, 1 lub 2. Nie jestem pewien co pojazd zrobi po czasie, który wskażesz w funkcji - być może ruszy ponownie. Jeśli nie ruszy, nadaj mu parametry jazdy ponownie (cel, Vmax).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
1. Postaw go jako obiekt albo zamknij drzwi przy spawnowaniu go car generatorem.
2. Klasa ignore w default.ide.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Piszę "niezbyt" bo nic prostego nie przychodzi mi do głowy. Zamiana obiektu to chyba jednak byłoby najlepsze rozwiązanie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak się dzieje ze wszystkimi budkami w grze - także z tymi, przez które misje dają Marty Chonks, El Burro, King Courtney i D-Ice.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Bo ciągle nie pozbyłeś się car generatorów i zmiennych globalnych, a pętla powinna mieć w sobie WAIT.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
No 07AB właśnie to sprawdza.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Car generator zastąp zwykłym spawnem i popraw pętlę tak, by pokrywała się z tą z poradnika. I pozbądź się zmiennych globalnych.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Potrzeba do tego zwykłego markera, musisz jedynie nadać mu odpowiednią właściwość poprzez CHANGE_BLIP_DISPLAY. Parametr, którego potrzebujesz to 2.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie widzisz różnicy między
Kod:
:A
wait 
0
if
XXX
jf 
@A

:B


a

Kod:
:A
wait 
0
if 
XXX
jf 
@B

:B


?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po pierwsze - uchwyty z car generatorów nie nadają się do używania ich w jakichkolwiek innych opcodach (mowa tu o 07AB). Po drugie:

Kod:
:TRUCKING
 if 
and
 07AB: trailer $ARTICT1 attached_to_cab $RDTRAIN 
 0102: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2486.367 -1666.377 13.34375 radius 2.0 2.0 4.0 sphere 1 stopped_on_foot 
 jf 
@TRUCKING2

:TRUCKING2


To jest bez sensu, bo jeśli warunki zwrócą False, skrypt przejdzie do :TRUCKING2, a jeśli zwrócą True, to zrobi dokładnie to samo.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Niezbyt.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG