Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
misja
|
Napisano dnia:
2012-11-07 21:23:51
Po :check też jest niepotrzebny return.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
misja
|
Napisano dnia:
2012-11-07 20:33:07
skrypty muszą być zakańczane 0A93, a twój starter nie jest.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Kąt obrotu po wyjściu z interioru
|
Napisano dnia:
2012-10-25 20:35:16
Nie, też to zauważyłem przy grze. To 'normalne'.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Kąt obrotu po wyjściu z interioru
|
Napisano dnia:
2012-10-25 17:38:13
Po prostu niedopatrzenie Rockstara (na tyle niewielkie, że żadem betatester tego nie zauważył). Dość ciekawe, swoją drogą.
Mógłbym wydać do tego poprawkę w ASI, dzięki czemu SA normalizowałoby (przekształcało do wartości w przedziale 0.0 - 360.0) te kąty, ale czy jest sens?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Problem z zapisem gry
|
Napisano dnia:
2012-10-24 21:44:35
To zanim zamknę dodam, że programik musi być jakiś, za przeproszeniem, chujowy - na pewno nie tylko SA korzysta z tego wpisu rejestru. Zamiana go to idiotyzm.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Problem z zapisem gry
|
Napisano dnia:
2012-10-24 16:21:35
Sprawdź w edytorze rejestru czy przypadkiem wpis Personal w HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders nie wskazuje na pulpit. SA korzysta z tego wpisu.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
stalła prędkość dla pojazdu
|
Napisano dnia:
2012-10-20 18:10:31
Mam taki modzik, planuję go niedługo wydać.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Przyspieszenie pojazdu
|
Napisano dnia:
2012-10-17 22:36:47
Najlepiej nadać mu po prostu prędkość używając 07D5 i trygonometrii.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
checkpointy, które pliki
|
Napisano dnia:
2012-10-15 20:00:50
A tak, pomyłka. To nie cylinder_3 (cylinder.dff to model sfery), a diamond_3.
___________________
Moderator