Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Stwórz go poprzez ADD_BLIP_FOR_CAR.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ale OpenIV działa.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po :check też jest niepotrzebny return.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
:check
return         
wait 0
if
 
0118:   actor 1@ dead 
jf 
@check

gosub 
@Mission_Passed
return


return


Trochę za dużo tych returnów, a tu

Kod:
if and
 
Model.Load(24)
 Model.Load(356)
 
jf 
@LoadModels


sprawdzanie powinno odbywać się przy użyciu 0248.

Poza tym, mieszanie kodu wysokiego i niskiego poziomu jest straszie dziwne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
skrypty muszą być zakańczane 0A93, a twój starter nie jest.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie, też to zauważyłem przy grze. To 'normalne'.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po prostu niedopatrzenie Rockstara (na tyle niewielkie, że żadem betatester tego nie zauważył). Dość ciekawe, swoją drogą.

Mógłbym wydać do tego poprawkę w ASI, dzięki czemu SA normalizowałoby (przekształcało do wartości w przedziale 0.0 - 360.0) te kąty, ale czy jest sens?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To zanim zamknę dodam, że programik musi być jakiś, za przeproszeniem, chujowy - na pewno nie tylko SA korzysta z tego wpisu rejestru. Zamiana go to idiotyzm.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Sprawdź w edytorze rejestru czy przypadkiem wpis Personal w HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders nie wskazuje na pulpit. SA korzysta z tego wpisu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Mam taki modzik, planuję go niedługo wydać.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Najlepiej nadać mu po prostu prędkość używając 07D5 i trygonometrii.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Można zrobić to i 'brzydkim' sposobem, ale najlepiej będzie trochę przebudować skrypt:

Kod:
{$CLEO}
0A95: enable_thread_saving

while 
true
    0001: wait 125 ms
    if
        
0@ == 0
    then
        
if and
            
0AB0:  key_pressed 49       // 1

            $ONMISSION == 0
        then
            
1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(7, -1450.047, 2592.713, 55.8359)
            2@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(29, 1365.068, 249.947, 19.5669)
            3@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 1552.463, -1675.474, 16.1953)
            [...]
            0@ = 1
        end
    
else
        if 
or
            0AB0:  key_pressed 50   // 2

            $ONMISSION == 1
        then
            
Marker.Disable(1@)
            Marker.Disable(2@)
            Marker.Disable(3@)
            [...]
            0@ = 0
        end
    
end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A tak, pomyłka. To nie cylinder_3 (cylinder.dff to model sfery), a diamond_3.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG