Temat:
Zmienne
|
Napisano dnia: 2012-08-12 13:28:19
Ja nie ufam tym zmiennym (inne mody mogą je nadpisać i nawet o tym nie będziesz wiedziać), a stawianie markerów przez CLEO to trochę zły pomysł (po zapisaniu gry i usunięciu takiego modu markery zostaną na zawsze. Dobrze jednak, że dałeś 0A95, wtedy da się to jakoś jeszcze przetrawić). Jak bardzo chcesz ich użyć, najlepiej zrobić to tak (przeorganizowałem lekko ten skrypt, by był czytelniejszy):
Uważaj jednak na ten skrypt - tworząc 50 ikon na raz jest szansa, że uderzysz w limit 175 ikon i np. ten wskaźnik celu zaznaczany klawiszem PPM przestanie działać.
Kod:
0A95: enable_thread_saving
// 31@ jest naszą flagą \'ikony stworzone\'
while true
0001: wait 0 ms
if
0038: $ONMISSION == 0
then
if
0039: 31@ == 0 // Markery nie istnieją?
then
1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 1837.0, -1682.0, 14.0)
.
.
.
29@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, x, y, z)
// Dojeżdżamy do ostatniej zmiennej, której możemy użyć zwyczajnym sposobem
// 30@ zachowamy jako wymaganą zmienną tymczasową, a 31@ jest użyte jako flaga
30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, x, y, z)
0AB3: var 423 = 30@ // Zmienna CLEO nr 423 (miejmy nadzieję, że żaden inny skrypt CLEO jej nie używa) zawierać będzie teraz uchwyt do tego marketu
.
.
.
{49@} 30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, -2551.115, 193.657, 5.2)
0AB3: var 442 = 30@
{50@} 30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 2507.44, 1242.31, 9.833)
0AB3: var 443 = 30@
0006: 31@ = 1
end
else
if
0039: 31@ == 1 // Markery istnieją?
then
Marker.Disable(1@)
.
.
.
0AB4: 30@ = var 423
Marker.Disable(30@)
// Proces analogiczny do tworzenia markerów, tylko w drugą stronę
// Pobieramy uchwyt ze zmiennej CLEO do zwykłej zmiennej lokalnej i wyłączamy marker
.
.
.
0AB4: 30@ = var 442
Marker.Disable({49@} 30@)
0AB4: 30@ = var 443
Marker.Disable({50@} 30@)
0006: 31@ = 0
end
end
end
// 31@ jest naszą flagą \'ikony stworzone\'
while true
0001: wait 0 ms
if
0038: $ONMISSION == 0
then
if
0039: 31@ == 0 // Markery nie istnieją?
then
1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 1837.0, -1682.0, 14.0)
.
.
.
29@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, x, y, z)
// Dojeżdżamy do ostatniej zmiennej, której możemy użyć zwyczajnym sposobem
// 30@ zachowamy jako wymaganą zmienną tymczasową, a 31@ jest użyte jako flaga
30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, x, y, z)
0AB3: var 423 = 30@ // Zmienna CLEO nr 423 (miejmy nadzieję, że żaden inny skrypt CLEO jej nie używa) zawierać będzie teraz uchwyt do tego marketu
.
.
.
{49@} 30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, -2551.115, 193.657, 5.2)
0AB3: var 442 = 30@
{50@} 30@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 2507.44, 1242.31, 9.833)
0AB3: var 443 = 30@
0006: 31@ = 1
end
else
if
0039: 31@ == 1 // Markery istnieją?
then
Marker.Disable(1@)
.
.
.
0AB4: 30@ = var 423
Marker.Disable(30@)
// Proces analogiczny do tworzenia markerów, tylko w drugą stronę
// Pobieramy uchwyt ze zmiennej CLEO do zwykłej zmiennej lokalnej i wyłączamy marker
.
.
.
0AB4: 30@ = var 442
Marker.Disable({49@} 30@)
0AB4: 30@ = var 443
Marker.Disable({50@} 30@)
0006: 31@ = 0
end
end
end
Uważaj jednak na ten skrypt - tworząc 50 ikon na raz jest szansa, że uderzysz w limit 175 ikon i np. ten wskaźnik celu zaznaczany klawiszem PPM przestanie działać.
___________________
Moderator






