Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
SAAT - Poważny problem
|
Napisano dnia:
2012-07-15 13:48:30
Nie można. Ciągle brakuje czegoś przy moddingu GENRL i takie błędy są nie do uniknięcia.
Możesz jedynie je zminimalizować poprzez dopasowanie dźwięku długością i rozmiarem do oryginalnych sampli, które podmieniasz.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-12 15:03:40
Zmieniłeś flagi określające ogólne właściwości markerów. Nie wiem jak to jest w czystym SA, ale w VCS PC jeden z pary enexów (wejściowy) zawsze ma trzeci bit ustawiony na 1 (po ludzku, do wartości dodane 4).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-11 17:28:14
Wydaje mi się że tylko nazwa łączy markery. Nie wiem czy kolejność ma znaczenie, ale nei zaszkodzi jej przestrzegać (wejście-wyjście, wejście-wyjście itp.).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-10 21:38:08
Tak, wygląda na to że ich limit to 400.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Capoeira
|
Napisano dnia:
2012-06-26 14:29:08
W SA można nauczyć się wyłącznie trzech sztuk walki, w siłowniach w LS, SF i LV. Więcej ich nie ma.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
HEX
|
Napisano dnia:
2012-05-08 16:36:06
Wiem, ale nie wiem co mam o tym mówić? Sam napisałeś o IGNORE_UNKNOWN w pierwszym poście.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
HEX
|
Napisano dnia:
2012-05-06 20:47:25
Nie da się. Po to są zabezpieczane.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
San Andreas i III pod viste
|
Napisano dnia:
2012-04-15 16:19:52
Właśnie to robię i nie ma problemów.
___________________
Moderator