Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
CLEO i odtwarzanie filmów
|
Napisano dnia:
2011-12-06 16:36:58
W teorii jest, w praktyce jest to na tyle niekompatybilne, że nie ma sensu próbować. Znam kod na to, nie udało mi się jednak go odpalić na moim PC, podobnie jak 90% ludzi, którzy próbowali. Nie warto.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Jak przerwać pętle ?
|
Napisano dnia:
2011-11-29 16:44:22
I pozbądź się zmiennych globalnych.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
cleo kilka pytan
|
Napisano dnia:
2011-11-27 13:35:39
Można też zapisać to w formacie binarnym, i jest to szybsza metoda, no i kompatybilna z CLEO3.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Telefon NEW!
|
Napisano dnia:
2011-11-24 23:02:05
Ewentualnie możesz po prostu narysować ten gradient i w miarę spadania poziomu HP przysłaniać go szarym prostokątem (na to nie trzeba tekstury).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ruchoma kamera od góry.
|
Napisano dnia:
2011-11-21 22:16:35
Nie zadziała gdy nie ma dwóch graczy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ruchoma kamera od góry.
|
Napisano dnia:
2011-11-21 18:37:41
Multi na PC też istnieje, po prostu Rockstar wywalił misje z nim związane - pewnie stwierdzili, że granie we dwóch na jednej klawiaturze jest bez sensu.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Opcody
|
Napisano dnia:
2011-11-19 18:33:05
Opisałem opcody z bitami. Opcodów z normalną matmą naprawdę nie ma sensu opisywać.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Opcody
|
Napisano dnia:
2011-11-19 17:51:11
Zastanawiam się, co jest trudnego w pierwszych czterech opcodach? To matematyka, którą wprowadzają w pierwszej klasie podstawówki.
___________________
Moderator