Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Kierunek
|
Napisano dnia:
2011-08-19 23:17:12
Nie można jaśniej za bardzo. Tu wchodzi w grę matematyka, a nie umiejętności skryptowania.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Kierunek
|
Napisano dnia:
2011-08-19 14:02:46
Nie ma lekko, musisz zastosować trochę matmy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Chodzenie CJ'a
|
Napisano dnia:
2011-08-15 18:36:08
Właśnie nie, lubię zachowywać kompatybilność z CLEO3. Na tej stronie tylko jeden mod wymaga CLEO4 i jest on wyraźnie oznaczony :P
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Tuning CLEO
|
Napisano dnia:
2011-08-14 13:48:01
W veh_mods.ide są ich nazwy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Tuning CLEO
|
Napisano dnia:
2011-08-14 13:29:03
Te opcody działają na wszystkie części tuningowe.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 18:05:52
176. Tyle jest po przejściu misji medyka, raczej więcej bez modów się nie wyciśnie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 12:48:02
Samochód ma 100, Carl ma różnie - w trakcie gry pasek się wydłuża i życie się zwiększa.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Współrzędne
|
Napisano dnia:
2011-08-08 19:06:58
Współrzędne są takie same, nie mogą nie pasować.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Mampa z wodą i niebem
|
Napisano dnia:
2011-08-07 16:55:08
Granice mapy to -3000.0 - 3000.0. A MTA na pewno coś tweakuje, to modyfikuje silnik SA tak znacząco, że niedługo pewnie się odpali z własnych EXE.
___________________
Moderator