Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-28 18:18:43
W jaki sposób można edytować HUD i w jakich plikach jest zamieszczony jego wygląd i położenie itp?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-28 19:08:29
W EXE.
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-28 21:00:26
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-28 22:01:47
A dokładniej to w EXE. Ciekawe, jak zamierzasz to edytować.
___________________
Moderator
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Napisano dnia: 2011-07-28 22:07:34
Pewnie resource hackerem...
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-28 22:16:29
Ale w jakim pliku EXE? Gdzie on jest?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-28 23:39:32
A ile jest plików EXE w grze? Jeden.
A Resource Hackerem tego nie zmienisz, tym programem zedytujesz tylko bardzo podstawowe rzeczy, informacje o pliku.
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-28 23:42:00
No właśnie wiem bo tym Resucore hackerem moge zmienić ikone i jakieś inne bzdety, a czym moge to edytować?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-28 23:55:21
Poprzez edycję adresów pamięci.
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 00:01:05
A dokłądniej? bo ja nie jestem w tym zbyt obeznany ;/
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-07-29 10:04:28
Ja tak jak już gdzieś pisałem, proponuję znaleźć moda który zmienia HUD w GTA SA na ten z gTA IV.Podejrzeć pliki i ew. je edytować. Lub pobrac innych hud i tak samo podejrzeć pliki i edytować.
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 10:31:31
HUD z GTA IV jest poprostu importowany czy coś takiego ale to dobry pomysł ;)
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-29 12:37:47
Nic Ci to nie da. Nie zdekompilujesz pliku ASI.
A powiem Ci jedno, i z góry przepraszam, że będzie to nieco chamskie:
Skoro ledwo ogarniasz SCM, nie bierz się za Assembly. By wyedytować oryginalny HUD, musisz ogarniać o co chodzi w takich kodach:
Kod:
fild RsGlobal.MaximumWidth
fild RsGlobal.MaximumHeight
add esp, 4
lea ecx, [esp+1A0h+str]
push ecx ; str
fmul ds:flt_859524 ; 1.0f/448.0f
sub esp, 8
fmul ds:flt_858F8C
fstp [esp+1ACh+var_1A8]
fld ds:flt_859520 ; 1.0f/640.0f
fmul st, st(1)
fmul ds:flt_85950C
fsubr st, st(1)
fstp [esp+1ACh+var_1AC]
fstp st
Tego już Ci żaden poradnik z SA nie powie - to jest normalne, prawdziwe programowanie w języku niskiego poziomu.
Tak dla ciekawostki - ten kod określa pozycję X i Y zegara w HUDzie. Zaczyna się on w 0x58EBE2, kończy przed 0x58EC21. Wiesz, co trzeba tu zmienić?
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 15:15:59
Nie ;/ wgl tego nie ogarniam.
Postów:
552
Dołączył:
2009-11-29
Napisano dnia: 2011-07-31 18:14:07
Wybacz Silent ze to powiem
Ale skoro nie ogarnie sie z scm a chce sprubowac z asi to moze to i lepiej
Sam mam czasem tak ze czegos nielapie i kiedy biore sie za cos innego pomaga ni to w zrozumieniu istoty pierwszego
Niech pobawi sie asi i moze to predzej zalapie
Jak zreszta wieluvz nas wie (a przynajmniej takie jest moje zdanie) to co na poczatku wydaje sie skomplikowane zwykle okazuje sie banalne
___________________
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnyepX_nM3diMjoil8NbARyMbgn4wMvOb
https://www.paysafecard.com/pl-pl/lp-produkte/mgm/?partnerProgramId=4597a36f-1a4b-4a98-ac47-c8c8e54bccc1
https://www.g2a.com/r/user-5615b5b5a48c5
Wymyśliłem sobie na to sposób, będę udawał głucho niemego.