Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Sprawdzenie czy gracz wpisał tekst.
|
Napisano dnia:
2011-08-03 20:41:08
Poza tym, każdy wyraz który nie jest wyrazem "INFERNUS" jest błędem. Więc w każdej klatce gry miałbyś taki błąd. Bez sensu.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Sprawdzenie czy gracz wpisał tekst.
|
Napisano dnia:
2011-08-03 16:03:28
To nie ma czegoś takiego, lul.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Edytowanie HUD'a
|
Napisano dnia:
2011-08-01 15:25:24
TO już opisałem Ci wyżej, jak możesz to zrobić. Na to już edytora nie ma.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Dziewczyna i main.scm
|
Napisano dnia:
2011-07-31 23:32:42
Ja biorę, jestem w końcu wypisany na liście w teamie.
A co?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Edytowanie HUD'a
|
Napisano dnia:
2011-07-31 21:05:58
Znam ten plugin od paru lat. Nie lubię go, i ma ograniczone możliwości :P
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
tekstury
|
Napisano dnia:
2011-07-31 16:24:43
Tekstury rysowane przez SCM zawsze są nad HUDem. Nie zmienisz tego, chyba że zmienisz kolejność procedur w _?DrawScreen. A tego raczej nie zrobisz.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Particle - Opcode
|
Napisano dnia:
2011-07-29 21:19:57
To są efekty takie jak ogień, dym itp.
___________________
Moderator