Temat:
Edytowanie HUD'a
|
Napisano dnia: 2011-07-29 12:37:47
Nic Ci to nie da. Nie zdekompilujesz pliku ASI.
A powiem Ci jedno, i z góry przepraszam, że będzie to nieco chamskie:
Skoro ledwo ogarniasz SCM, nie bierz się za Assembly. By wyedytować oryginalny HUD, musisz ogarniać o co chodzi w takich kodach:
Tego już Ci żaden poradnik z SA nie powie - to jest normalne, prawdziwe programowanie w języku niskiego poziomu.
Tak dla ciekawostki - ten kod określa pozycję X i Y zegara w HUDzie. Zaczyna się on w 0x58EBE2, kończy przed 0x58EC21. Wiesz, co trzeba tu zmienić?
A powiem Ci jedno, i z góry przepraszam, że będzie to nieco chamskie:
Skoro ledwo ogarniasz SCM, nie bierz się za Assembly. By wyedytować oryginalny HUD, musisz ogarniać o co chodzi w takich kodach:
Kod:
fild RsGlobal.MaximumWidth
fild RsGlobal.MaximumHeight
add esp, 4
lea ecx, [esp+1A0h+str]
push ecx ; str
fmul ds:flt_859524 ; 1.0f/448.0f
sub esp, 8
fmul ds:flt_858F8C
fstp [esp+1ACh+var_1A8]
fld ds:flt_859520 ; 1.0f/640.0f
fmul st, st(1)
fmul ds:flt_85950C
fsubr st, st(1)
fstp [esp+1ACh+var_1AC]
fstp st
fild RsGlobal.MaximumHeight
add esp, 4
lea ecx, [esp+1A0h+str]
push ecx ; str
fmul ds:flt_859524 ; 1.0f/448.0f
sub esp, 8
fmul ds:flt_858F8C
fstp [esp+1ACh+var_1A8]
fld ds:flt_859520 ; 1.0f/640.0f
fmul st, st(1)
fmul ds:flt_85950C
fsubr st, st(1)
fstp [esp+1ACh+var_1AC]
fstp st
Tego już Ci żaden poradnik z SA nie powie - to jest normalne, prawdziwe programowanie w języku niskiego poziomu.
Tak dla ciekawostki - ten kod określa pozycję X i Y zegara w HUDzie. Zaczyna się on w 0x58EBE2, kończy przed 0x58EC21. Wiesz, co trzeba tu zmienić?
___________________
Moderator






