Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nic Ci to nie da. Nie zdekompilujesz pliku ASI.

A powiem Ci jedno, i z góry przepraszam, że będzie to nieco chamskie:

Skoro ledwo ogarniasz SCM, nie bierz się za Assembly. By wyedytować oryginalny HUD, musisz ogarniać o co chodzi w takich kodach:

Kod:
fild    RsGlobal.MaximumWidth
fild    RsGlobal.MaximumHeight
add     esp, 4
lea     ecx, [esp+1A0h+str]
push    ecx             ; str
fmul    ds:flt_859524   ; 1.0f/448.0f
sub     esp, 8
fmul    ds:flt_858F8C
fstp    [esp+1ACh+var_1A8]
fld     ds:flt_859520   ; 1.0f/640.0f
fmul    st, st(1)
fmul    ds:flt_85950C
fsubr   st, st(1)
fstp    [esp+1ACh+var_1AC]
fstp    st


Tego już Ci żaden poradnik z SA nie powie - to jest normalne, prawdziwe programowanie w języku niskiego poziomu.


Tak dla ciekawostki - ten kod określa pozycję X i Y zegara w HUDzie. Zaczyna się on w 0x58EBE2, kończy przed 0x58EC21. Wiesz, co trzeba tu zmienić?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Poprzez edycję adresów pamięci.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A ile jest plików EXE w grze? Jeden.

A Resource Hackerem tego nie zmienisz, tym programem zedytujesz tylko bardzo podstawowe rzeczy, informacje o pliku.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A dokładniej to w EXE. Ciekawe, jak zamierzasz to edytować.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W EXE.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Paintjoby są w gta3.img, a chodzenie aktorów - wystarczyło poszukać opcodów z "walk", "goto" lub "run".

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Użyj opcodu enable_text_draw zanim zaczniesz to rysować w pętli.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Za długa nazwa pliku.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Szukanie boli.

Kod:
014D: text_pager 'DIAB1_A' 140 2 0  // El Burro wants to offer you an opportunity. Get to the payphone in Hepburn Heights if you want more info.


___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Źle ogólnie definiujesz ten external. O ile się nie mylę, 0884 przydaje się tylko do skryptów ładowanych przez EXE. W ogóle, save lepiej zrobić jako zwykły skrypt w mainie, nie external.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Można i przez CLEO3, ale by to było możliwe do rozczytania przez człowieka, trzeba użyć sprintf albo jakiegokolwiek algorytmu na przekształcenie wartości binarnej w znak ASCII.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
0000 najlepiej.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po cholerę tyle tekstów? I czemu za każdym razem zmieniasz czas wyświetlenia i (nieużywaną) flagę? Za każdym razem wyświetlaj te same teksty i liczby, a tylko tą pierwszą zwiększaj o 1. Za dużo kombinujesz.


___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zastanów się i popatrz jakie numery wyświetlasz w 02FD :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG