Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Fajnie by było, ale nie ma takiego modu. Przerobienie tańca na miksowania to więcej roboty, niż myślisz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Dopiero jest w produkcji...

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie pisze się przeszedłą, tylko poszedłenioną.

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=14116

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W sumie mała jest na to szansa, ale być może zmienne globalne w CLEO w tym wypadku coś psują. Zamień je na lokalne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Generalnie skrypt powinien działać, zapomniałeś tylko o 'if and' przy opcodach 034E. Ponadto ten opcode nie ma flagi 11 - są tylko 0 i 1, i określają one to, czy brama ma przestać się przesuwać gdy coś z nią koliduje (1), czy też nie (0).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jest sens tylko w przypadku, gdy używasz modów Ryosuke. Jest to chyba jedyny modder na świecie, którego mody nie są kompatybilne z CLEO4, wyłącznie z 3. To jedny, jedyny wyjątek.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Archeologia jest w modzie?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
MakG napisał(a):

Jeśli ci się nie chce, to zajmij się czymś innym.


Np. robieniem swetrów na drutach.

http://ayearofsignficance.files.wordpress.com/2010/09/sweater

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To rusz głową, i odczytaj zawartość zmiennej zawierającej timer, omg.

Poza tym, 'wbudowany licznik' to właśnie timer.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kup oryginał, to jest zabezpieczenie antypirackie :D

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
CLEO4? Jak tak, spróbuj pobrać tego builda:

http://sannybuilder.com/forums/attachment.php?item=198

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak jak w temacie - by nie robić bałaganu, tutaj można zgłaszać wszelkie błędy i niedoróbki.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Prawda, wiem jak to zrobić w dość zoptymalizowany sposób, i MakG właśnie o nim wyżej pisał. Ale jaki jest sens dawania kodu komuś, kto nie zrozumie z niego 90%*, zwłaszcza, że nie będzie on skryptem "wklej do gry i graj", tylko trzeba by było z nim popracować jeszcze?

* Pisząc to nie mam zamiaru powiedzieć nikomu, że jest słaby. Po prostu chodzi tu o zaawansowane metody skryptowania w SCM.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To zrób to tak, żeby nie nadpisywać żadnej z obecnych liter w SA. I w ogóle odczytaj kawałki tekstury.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
gtasite1 napisał(a):

Bo ty byś napewno nie zrobił tego pagera.


Pewnie że bym zrobił, w zasadzie jedyny problem to czcionka.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG