Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
DJ w dyskotece
|
Napisano dnia:
2011-04-10 14:50:30
Fajnie by było, ale nie ma takiego modu. Przerobienie tańca na miksowania to więcej roboty, niż myślisz.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Gta VCS
|
Napisano dnia:
2011-04-09 21:55:47
Dopiero jest w produkcji...
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Brama się nie zamyka.
|
Napisano dnia:
2011-04-09 15:13:23
W sumie mała jest na to szansa, ale być może zmienne globalne w CLEO w tym wypadku coś psują. Zamień je na lokalne.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Brama się nie zamyka.
|
Napisano dnia:
2011-04-09 13:11:33
Generalnie skrypt powinien działać, zapomniałeś tylko o 'if and' przy opcodach 034E. Ponadto ten opcode nie ma flagi 11 - są tylko 0 i 1, i określają one to, czy brama ma przestać się przesuwać gdy coś z nią koliduje (1), czy też nie (0).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
CLEO
|
Napisano dnia:
2011-04-07 14:44:42
Jest sens tylko w przypadku, gdy używasz modów Ryosuke. Jest to chyba jedyny modder na świecie, którego mody nie są kompatybilne z CLEO4, wyłącznie z 3. To jedny, jedyny wyjątek.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Mody Drazesa
|
Napisano dnia:
2011-04-01 22:43:23
Archeologia jest w modzie?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
misja na czas
|
Napisano dnia:
2011-03-29 15:44:05
To rusz głową, i odczytaj zawartość zmiennej zawierającej timer, omg.
Poza tym, 'wbudowany licznik' to właśnie timer.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
GTA IV - błąd z pijactwem
|
Napisano dnia:
2011-03-27 12:47:20
Kup oryginał, to jest zabezpieczenie antypirackie :D
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Bugi - temat zbiorczy
|
Napisano dnia:
2011-03-07 21:43:36
Tak jak w temacie - by nie robić bałaganu, tutaj można zgłaszać wszelkie błędy i niedoróbki.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-05 16:38:07
Prawda, wiem jak to zrobić w dość zoptymalizowany sposób, i MakG właśnie o nim wyżej pisał. Ale jaki jest sens dawania kodu komuś, kto nie zrozumie z niego 90%*, zwłaszcza, że nie będzie on skryptem "wklej do gry i graj", tylko trzeba by było z nim popracować jeszcze?
* Pisząc to nie mam zamiaru powiedzieć nikomu, że jest słaby. Po prostu chodzi tu o zaawansowane metody skryptowania w SCM.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-04 15:40:57
To zrób to tak, żeby nie nadpisywać żadnej z obecnych liter w SA. I w ogóle odczytaj kawałki tekstury.
___________________
Moderator