Musisz sprawdzić, czy gracz wysiadł z auta (tj. nie jest w aucie) i wtedy wyświetlić odpowiedni napis.
Kod:
0@ = 10
1@ = 1
while true
wait 0
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 2@
then
1@ = 1
else
if
1@ == 1
then
1@ = 0
32@ = 0
end
end
if
1@ == 0
then
0093: 4@ = integer 32@ to_float
4@ /= 1000.0
0092: 3@ = float 4@ to_integer
0006: 5@ = 0@
000C: 5@ -= 3@
if
5@ == 0
then
jump @Mission_Failed
else
01E5: show_text_1number_highpriority GXT 'wpis' number 5@ time 100 flag 1
end
end
end
0@ - Liczba sekund, które ma gracz na powrót do pojazdu
1@ - Flaga informująca o tym, czy gracz jest w pojeździe
2@ - Pojazd
3@ - Liczba sekund, które minęły od czasu wyjścia z pojazdu
4@ - Tymczasowa zmienna (skonwertowana wartość z 32@ do liczby zmiennoprzecinkowej, żeby można było wykonać dalsze obliczenia)
5@ - Liczba sekund, które zostały graczowi
32@ - Wbudowany licznik. Więcej o nim
tutaj
Wpis GXT powinien mieć wyszczególnione miejsce na liczbę sekund:
"Masz ~1~ sekund, żeby wrócić do pojazdu."