Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
gta 3 pager
|
Napisano dnia:
2011-03-03 20:49:31
Taki mały offtopic - jest jeszcze jakieś forum na świecie, na którym nie napisałeś tej prośby? Aż tak bardzo chcesz podlizać się Lutenowi?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nowe paintjoby
|
Napisano dnia:
2011-02-19 12:34:12
Limit to 4, nie pięć. Więcej nie dodasz.
Jakbym posiedział trochę nad IDB to bym pewnie coś mógł wykombinować, ale mam obecnie inną rzecz na głowie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Usunięcie przypadkowego pojazdu.
|
Napisano dnia:
2011-02-15 11:53:20
Możesz trochę jaśniej? Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Problem z SA Limit Adjuster
|
Napisano dnia:
2011-02-11 15:24:14
Nie idzie tego naprawić, musisz się przyzwyczaić.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zupełnie nowe auto - zupełnie nowy dźwięk
|
Napisano dnia:
2011-02-10 22:41:32
GPS opiera się na opcodach sterujących MP3. Dźwięku do samochodu przez to nie zrobisz. A jeśli zrobisz, to w 100% nigdy nie będzie taki jak ten streamowany przez grę.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Problem z SA Limit Adjuster
|
Napisano dnia:
2011-02-10 22:40:29
Przepełnienie stosu. U siebie też to mam, i bez prawdziwego debuggera nie można tego wykryć. Prawdopodobnie to crash czysto losowy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zupełnie nowe auto - zupełnie nowy dźwięk
|
Napisano dnia:
2011-02-10 17:38:01
Podmienić możesz to programem SAAT. Na upartego dodasz też całkowicie nowy bank, dzięki czemu model będzie miał unikalny dźwięk - ale to jest nieopłacalne, błędów jest dziesięć razy więcej niż przyjemności.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zupełnie nowe auto - problemy
|
Napisano dnia:
2011-02-10 17:37:11
Do handling.cfg nie ma jak dodać. Możesz jednak użyć pluginu Handling Adder Ultimate, który daje taką możliwość - jednak nie przez tradycyjny handling, a hack poszczególnego modelu. No i format tego jest trochę inny.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zupełnie nowe auto - problemy
|
Napisano dnia:
2011-02-09 17:18:27
Nie dodawaj nowego handlinga, tylko w linii w vehicles.ide odpowiedzialnej za ten pojazd ustaw, by auto korzystało z handlingu Sultana.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Biały kwadracik na radarze
|
Napisano dnia:
2011-02-09 12:26:58
Nie zrobisz tego. Po prostu w skrypcie jest zrobione tak, że ludzie z białymi nickami nie mają markerów na mapie, przez CLEO tego nie ominiesz.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zupełnie nowe auto - problemy
|
Napisano dnia:
2011-02-09 12:22:47
Kombinowałeś coś z handlingiem tego pojazdu?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Pętla w środku misji
|
Napisano dnia:
2011-02-06 12:47:50
Nie. Pętla while jest po prostu konstrukcją wysokiego poziomu, która przy kompilacji zostaje zamieniona na normalne opcody. Nie rozdwoisz działania jednego wątku, musisz sprawdzać wszystko po kolei.
A 'break' powoduje skompilowanie w tym miejscu jumpa tuż pod pętlę while. O tym niedługo więcej w poradniku, który się tworzy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Pojazd w danej odległości od gracza
|
Napisano dnia:
2011-02-03 16:37:03
Na 34@ nie można zamienić, jeśli nie jest to misja, btw. W misjach można operować na zmiennych 0@-1023@, a w normalnych wątkach na 0@-33@ (ale można trochę się pobawić, i mieć możliwość korzystania z 39@).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Gra nie wyświetla tekstu
|
Napisano dnia:
2011-02-03 16:27:05
Opcode 01E4 nie istnieje w VC :P
___________________
Moderator