Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak wiadomo ten opcod po niżej służy do sprawdzania czy aktor zachowuje się agresywnie np. do sprawdzenia czy strzela. Ale po zastosowaniu w pętli tego opcodu nawet jak jest się dwa kilometry od punktu gdzie on powinien nie działać to on również działa. Czy w takim razie da się jakoś inaczej pętle napisać żeby ten opcod działa tylko w wyznaczonym punkcie na mapie a nie w zasadzie wszędzie?
Kod:
02E0: actor $PLAYER_ACTOR aggressive
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Hmmm, co za problem dać sprawdzenie tego? Nie rozumiem.

Kod:
if and
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere X Y Z radius 15.0 15.0 15.0
02E0:   actor $PLAYER_ACTOR aggressive


Rzeczywiście jest to tak trudne, że trzeba pisać na forum.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG