Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Aktorzy specjalni - Sweet, Ryder
|
Napisano dnia:
2010-12-06 21:47:24
Nie możesz, musisz ich jako specjalnych aktorów używać.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Odnośnie funkcji aktorów
|
Napisano dnia:
2010-12-06 15:20:57
O ile dobrze pamiętam, 05E2 działa też tak, że aktor podbiega do atakowanego.
A takiej akcji nie dasz graczowi, dopóki nie zamrozisz kontroli nad nim. Pamiętam, że np. CJ nie chciałstrzelać mi z Drive-By nawet po zamrożeniu kontroli nad nim opcodem 01B4 (lub Player.CanMove, jak kto woli).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Podstawowe animacje aktora i inne
|
Napisano dnia:
2010-12-05 18:06:40
Po co Ci Place Manager, jak Sanny też ma menedżer koordynatów?
A teleportować możesz się od razu do drugiego punktu, z ustawieniem odpowiedniego ID interioru - ale to już pokazali Ci wyżej.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Niespełnianie roli zmiennych globalnych
|
Napisano dnia:
2010-12-03 16:12:36
Chodzi że zmienne nie są zapisywane jako nazwy, tylko jako ID, stąd niekompatybilność. Użyj zmiennych CLEO, tak będzie najprościej.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Niespełnianie roli zmiennych globalnych
|
Napisano dnia:
2010-12-02 22:31:16
Lepiej używać już zmiennych CLEO do komunikacji między skryptami, zmienne globalne mogą powodować niekompatybilność Twoich cleosów z modami main.scm.
Jakby się uprzeć, to można je też połączyć poprzez czytanie zmiennych lokalnych jednego skryptu przez drugi, ale to dość wysoka szkoła jazdy :)
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Niespełnianie roli zmiennych globalnych
|
Napisano dnia:
2010-12-02 21:36:08
Tak.
Poza tym, w CLEO da się ustawić tak, żeby zmienne globalne się komunikowały między sobą, trzeba je alokować na to samo ID. W takim skrypcie jak Ty dałeś, każda z tych nazw jest pewnie alokowana na inne ID, i przez to to nie działa + nadpisuje ważne zmienne globalne z normalnej gry (dlatego właśnie nikt nie poleca ich stosowania w CLEO).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Zła trasa dla pojazdu
|
Napisano dnia:
2010-11-27 12:26:39
Takie punkty trzeba rozstawić dość często, jeden raczej nie starczy.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Misje na czas
|
Napisano dnia:
2010-11-26 17:23:49
@Cytrus
Ja mam o tyle szczęście (?), że uczę się rosyjskiego i powolutku mogę to odczytać, parę postów też próbowałem tam u nich pisać.
A co do zmiennych lokalnych - piszę to w każdym temacie, tu już nie chciałem tego powtarzać :P
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Misje na czas
|
Napisano dnia:
2010-11-26 15:20:56
@MakG
Nie oni namieszali w CLEO, tylko Rockstar namieszał tak, że te opcody crashują przy używaniu ich ze zmiennymi lokalnymi. A że Ruscy sprytni są, to znaleźli sposób na zasymulowanie tego i z lokalnymi.
___________________
Moderator