Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie, nie ma takiej możliwości. Wszystkie pliki FXT są od razu ładowane.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zbyt przydatne to nie jest, poza tym przedstawia trochę niepoprawną metodę text drawów. One powinny być wyświetlane w pętli, co klatka, a ich wyświetlanie powinno być poprzedzone (wystarczy raz odpalić ten opcode, ale ja osobiście zwykle mam go w pętli, tuż przed opcodem wyświetlania tekstury/text drawu) opcodem 03F0.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A najlepiej nie tworzyć sfer tym opcodem, tylko w opcodzie sprawdzającym, czy gracz jest w miejscu X, 'sphere' ustawić na 1. Rockstar 03BC nie używał do misji chyba.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Opcode do tworzenia markera, którego użyłeś, nie wyświetla ikonek w momencie gdy flaga $ONMISSION jest ustawiona na 1 - Rockstar używa tego do ikonek misji na mapie (R, S itp.). Nigdy nie używaj tego w misji.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Podczas misji nigdzie nie ustawiasz flagi $ONMISSION na 1, dlatego tak jest.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Osobiście nie widzę nic trudnego w instalacji w języku polskim, ale trudno.

Zakładam że każdy umie czytać po polsku, wie gdzie zainstalować moda (skoro domyślna lokalizacja to Rockstar GamesGTA San Andreas, czyli lokalizacja identyczna jak domyślna ścieżka przy instalacji SA, to trzeba zainstalować to do folderu gry). Jeśli instaluje się opcją "Zainstaluj modyfikację jak oddzielną aplikację...", to wtedy mod uruchamia się plikiem gta_95s.exe - i tyle.
Ale ponieważ ten Launcher bywa niestabilny na wielu PCtach, można też zainstalować moda opcją "Zainstaluj modyfikację w normalny sposób...". Nadpisze to pliki SA, pozbawiając możliwości gry w podstawkę (tak jak 99% innych modów tego typu), a moda uruchamia się identycznie jak zwykłe SA.

Dalej nie widzę nic trudnego w tym. Jeśli nie działa pierwsza opcja, to musi działać druga. Jeśli SA w ogóle nie odpala przy opcji drugiej, błąd raczej nie jest z mojej winy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W zasadzie, jeśli chcesz mieć TYLKO spawn pojazdu przed graczem i nie chcesz wykonywać na nim żadnych operacji (typu zmiana koloru, teleport) to można to zrobić jedną linijką:

Dla CLEO3 i CLEO4:

Kod:
0AA5: call 0x43A0B0 num_params 1 pop 1 #BUFFALO


Tylko dla CLEO4:

Kod:
0ADD: spawn_car_with_model #BUFFALO like_a_cheat


Oba opcody robią dokładnie to samo - spawnują pojazd przed graczem, identycznie jak te pojazdy z cheatów.

Wystarczy więc prosty skrypt do tego:

Kod:
{$CLEO}

0000: CARSPAWN

:CARSPAWN
wait 0
if
    0AB0:  key_pressed 0x31
else_jump @CARSPAWN
0AA5: call 0x43A0B0 num_params 1 pop 1 #BUFFALO

// Czekamy aż gracz zwolni przycisk, żeby zapobiec wielkiej piramidzie aut :D
:CARSPAWN_2
if
    0AB0:  key_pressed 0x31
else_jump @CARSPAWN
wait 0
jump @CARSPAWN

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
omg. Trzeba usunąć # sprzed tego, inaczej linijka jest ignorowana.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To dalej widocznie jest niepoprawna, bo crash występuje (wg. tego screena, który pokazałeś) przy _allocCarsModel. Chyba że teraz pokazuje Ci się co innego, pokaż tego loga z SALA.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie powiększyłeś limitu dostępnych pojazdów w SA. Można to zrobić właśnie przez SALA albo pluginem More Vehicles od Alexandla Blade.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Vehicle Audio Editor działa dobrze gdy jest poprawnie skonfigurowany, więc błąd raczej leży po Twojej stronie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To IMO jednak trochę za mało.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
Chodzi Ci o to, żeby zamiast 038B rozpisywać się na dłużej Model.Available()? Skoro jest to zbędne w SA, to po co istnieje?


Mnie się nie pytaj. Ja wiem że to jest zbędne, bo to co jest wykonywane przez ten opcode, jest wykonywane w SA automatycznie prawie w każdej klatce.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
038B: load_requested_models 

Baardzo zbędne w SA.

Co do kodu:
Kod:
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1


wtf?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG