Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wystarczy jeden opcode:

Kod:
0687: clear_actor $PLAYER_ACTOR task

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Dalej brakuje opcji podglądu! :D

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Oj MakG, odwaliłeś teraz. Opcode na bujającą się kamerę jest :)

Kod:
052C: set_player $PLAYER_CHAR drunk_visuals 100

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kolor tego checkpointu można zmienić prościej. Trzeba trochę pokombinować (znaleźć go w strukturze), ale jest wykonalne aby każdy checkpoint miał inny kolor.

Wygląda to tak:

http://iv.pl/images/71517905294960278056_thumb

Napisałem to jako funkcję SCM, przez co działa prawie jak normalny opcode.

W skrypcie umieszczasz takie coś:

Kod:
0AB1: call_scm_func @RacingCheckpointColour 4 set_racing_checkpoint 0@ colour_red_to 255 green 255 blue 255


Na samym dole skryptu:

Kod:
:RacingCheckpointColour
{
    0AB1: call_scm_func @RacingCheckpointColour 4 set_racing_checkpoint 0@ colour_red_to 255 green 255 blue 255
    
    Desc
      Sets racing checkpoint colour.
    
    Params
      0@    -  Checkpoint handle
      1@    -  Checkpoint red channel
      2@    -  Checkpoint green channel
      3@    -  Checkpoint blue channel
    
    Returned
      None.
}
for 4@ = 0xC7F15C to 0xC7F824 step 0x38
    0A8D: 5@ = read_memory 4@ size 4 virtual_protect 0
    if
        003B:   0@ == 5@
    then
        000A: 4@ += 4
        0A8C: write_memory 4@ size 1 value 1@ virtual_protect 0
        000A: 4@ += 1
        0A8C: write_memory 4@ size 1 value 2@ virtual_protect 0
        000A: 4@ += 1
        0A8C: write_memory 4@ size 1 value 3@ virtual_protect 0 
        break
    end
end
0AB2: ret 0


Używa się tego bardzo prosto:

Kod:
06D5: 449@ = create_racing_checkpoint_at $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 point_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 type 205@ radius 6.0
0AB1: call_scm_func @RacingCheckpointColour 4 set_racing_checkpoint 449@ colour_red_to 0 green 255 blue 0


Checkpoint 449@ będzie teraz zielony.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A niech 'jeba', jakbyś pomyślał chwilę to byś wymyślił jak użyć tego tak, żeby wyglądało to na zjeżdżanie CJa (z użyciem opcodu 0503).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
GTA Garage jest zajebiste pod tym względem, że jest mocno zintegrowane z GTAForums. Na szczęście w GZ v2 też tak ma być, i na pewno wyjdzie to na dobre :)

GTA Gangstas też się przebudowuje, i będzie już stroną wyłącznie o moddingu, i to często dość zaawansowanym.

A spoilery to rzeczywiście dobra rzecz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Z ciekawości - ile poly? Fajnie by było, jakbyś nie przesadził z ich ilością.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po cholerę ta cenzura? Bawicie się w "NIE ZNAM INNYCH STRON TA 4 LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"? Bez sensu.

Co do emotikon - chyba na forum tego typu nie są zbyt potrzebne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Owszem, III i VC są modowalne też w 1.1, o ile wiem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zapowiada się bardzo konkretnie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Generalnie to na v1 takich pętli się nie da robić, bo w nich tabulatory to podstawa :D

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
Konkretnie do zatrzymania czasu nie ma


Jeest, wystarczy jeden writemem :D

Kod:
0A8C: write_memory 0x969168 size 1 value 1 virtual_protect 0

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Readme do tego czegoś nie mógł być po rusku, skoro gość jest Niemcem/Duńczykiem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To jest wbite w EXE, więc zabawa z tym nie jest prosta. Przez żaden opcode ani plik gry tego nie zmienisz.

Nie, nie wiem w jakim adresie pamięci jest to zakodowane.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kąty > 45 mają raczej tylko auta przeznaczone do driftu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG