Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
http://www.youtube.com/watch?v=Jx8TEi-Y0Zk#normal Jest możliwe zrobić takie coś w cleo do single player ?? Jakimi opcodami ?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie trzeba było szukać daleko... Wystarczy wpisać "rope":
Kod:
0503: create_actor_on_rope_with_pedtype 27 model #SWAT at 2223.56 -1168.05 32.28 handle_as 47@ 

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Kurwa. Zaraz mnie coś jebnie. Nie chce stworzyć aktora na linie tylko aby cj zjezdzal po linie. Nie na misji. Obejzyj filmik i sie zastanow nad odpowiedzią.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ty się zastanów nad tym, jak zadajesz pytanie. Pokazałeś mi filmik, gdzie postacie zjeżdżają na linie. Zadałeś pytanie o CLEO, więc uznałem, że chodzi o dodatek do cutscenki.

Poza tym, z takim nastawieniem lepiej zacznij szukać innego forum, gdzie będziesz mógł się pożalić.

Też nie trzeba było szukać daleko:
Kod:
0107: 1@ = create_object 1 at 1833.36 -1995.45 12.5 
070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object 1@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 1


ID obiektu liny oraz nazwę animacji zjeżdżania po niej poszukaj sam, i jeśli byłbyś na tyle uprzejmy, podziel się swoim znaleziskiem.

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A niech 'jeba', jakbyś pomyślał chwilę to byś wymyślił jak użyć tego tak, żeby wyglądało to na zjeżdżanie CJa (z użyciem opcodu 0503).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po co zadajesz to samo pytanie dwa razy?

Tu dostałeś szczegółową odpowiedź:
http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/582

Temat oczywiście do zamknięcia i następnym razem staraj się nie duplikować własnych tematów.

___________________
Administrator
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG