Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeśli chcesz zostawić w miejscu pojazd, to zamiast kazać CJowi wyjść z auta normalnie, możesz wyrzucić go o wiele szybciej tym opcodem:

Kod:
0792: disembark_instantly_actor $PLAYER_ACTOR

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Znalazłem jeden błąd w skrypcie:

Kod:
:ZABICIE_KOLESIA_629
wait 10 
if 
Actor.Dead($PLAYER_ACTOR)
else_jump @ZABICIE_KOLESIA_709 
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1 // ~r~MISSION FAILED!
Marker.Disable($CEL)
Marker.Disable($CEL2)
Car.Destroy($WOZ)
Actor.DestroyInstantly($OFIARA)
Actor.DestroyInstantly($KOLEGA)
Pickup.Destroy($UZI)
Pickup.Destroy($MP5)
Pickup.Destroy($TEC9)
start_mission 0 // Initial 1


To wywoła crasha - jedna misja nie może startować drugiej.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Takie coś co masz musisz po prostu skompilować i wrzucić do katalogu datascript.
Ale mogę poznać, że już to robiłeś.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie zakańczaj wątku MAIN, wprowadź go w pętlę, czyli zamiast end_thread daj:

Kod:
while true
wait 250
end


Co do skryptu:

1. Po co dekompilujesz własne mody?
2. Nazwa wątku nie powinna przekraczać 7 znaków.
3. Misje powinny być pisane w formacie takim, jak jest pokazane TU.
4. Możesz spokojnie używać wait 0 zamiast wait 10.
5. Zmień zmienne globalne na lokalne.

Zanim się dokładnie przerazisz tymi pięcioma punktami - ŻADEN z nich nie jest wymagany do stabilnego działania gry (może poza trzecim). Skrypt zadziała także tak, jak napisałeś go Ty, ale im wcześniej oduczysz się błędów, które napisałem wyżej, tym lepiej :)

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Można zrobić to prościej - zamiast tworzyć marker opcodem, wystarczy ustawić flagę 'sphere' na 1. Chociaż, jeśli chcesz zrobić tak, jak robi Rockstar, użyj jednak markera przez opcode. Oni markery do uruchomienia misji robią tak, ale wszelkie markery w trakcie misji są już jako sphere 1. Dziwne, ale ich wygląd różni się nieco.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Menedżer koordynatów zawodzi. Mi zawsze pobiera dobrze po wciśnięciu Ctrl + Shift + C. Polecam o wiele bardziej niż menedżer.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2

00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15


wtf?

Spróbuj zamienić lekko opcode 0871:

Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 0 @wyjdz jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 -1 @wyjdz -1 @wyjdz -1 @wyjdz -1 @wyjdz -1 @wyjdz


Tak jest bardziej 'rockstarowo' i powinno działać wydajniej.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Pokaż skrypt startera, być może w nim jest błąd.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Crashuje od razu na początku? Jak tak, to nie wina misji - zaczyna się OK.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
08DA: remove_panel $Panel

Dziwisz się że znika, skoro je kasujesz?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Animacja jest wbita w EXE, raczej jej nie usuniesz. Wiem jedynie, jak usunąć machającą się kamerę po śmierci (przynajmniej w teorii, to działanie usuwa jakiekolwiek działania związane z kamerą, więc i to powinno).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
0247: request_model #kart
0247: request_model #glenshit


Dlaczego Ty używasz tak przestarzałej bazy opcodów? :/

Ten skrypt w ogóle nie będzie dobrze działał, bo gdy wejdziesz do pojazdu skrypt zaczyna się zapętlać na @petla4, więc nie będzie sprawdzał czy zebrałeś marker czy też nie. Widać, że musisz dokładnie jeszce raz przeczytać tutorial o pętlach.
No i zaktualizować bazę opcodów.
No i pozbyć się wait 10, zamienić je na wait 0.
No i pozbyć się ZMIENNYCH GLOBALNYCH.


___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
No masz w linku, który podałem main tylko z externalami i zwykłymi wątkami. Nie ma sensu, żeby usuwać wątki i dawać same externale, bo te drugie są bardzo często uruchamiane przez te pierwsze.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To inaczej nie rozciągniesz panelu na cały ekran.

A co do wyłączenia tej części kodu - na pewno da się przez hack pamięci, a prościej można to zrobić, usuwając wpis GXT z tym napisem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Danio, jemu nie chodzi o menu pauzy, tylko chyba o menu takie jak z tuningu, czyli panel.
A plik .CLEO nie jest skryptem, więc nie otworzysz go Sannym :P

Spróbuj dać wymiary panelu na 640.0 480.0, to jest cały ekran.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG