Postów:
63
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2010-11-13 19:16:23
W swojej modyfikacji (pracując przy main.scm) chciałbym umieścić gotowe już external scripty typu: Siłownia, sklepy z ubraniami. Starając się edytować oryginalny main natrafiałem na masę błędów, więc stąd moje pytanie - Czy ktoś z was orientuje się, czy istnieje może specjalny plik MAIN.scm posiadający tylko i wyłącznie external scripty (działające rzecz jasna)? Jeśli tak, prosiłbym o zamieszczenie linku do tego pliku.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-13 19:25:25
Istnieje, sam takiego używam do swojego modu.
http://zazmahall.de/ZAZGTASANATORIUM/zazmahall%20gta%20San%20Andreas_mission.htm#Stripped Main
Masz tam wszystko dokładnie opisane, i masz dwie wersje do wyboru - external, zwykłe wątki + submisje albo same externale i zwykłe wątki.
___________________
Moderator
Postów:
63
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2010-11-13 19:28:16
Spadłeś mi z nieba :D stokrotne dzięki. (Temat do zamknięcia)
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Napisano dnia: 2010-11-14 09:48:24
Sorry że odblokowuje temat ale też robię swój mod tyle że usunąłem mapę map cleanerem i usunęły się wszystkie scripty external a jak dodaje te które tu podałeś to się gra zacina przy 1/3 ładowania.Może wiecie co trzeba zrobić żeby one działały ?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-14 10:59:06
Raczej nie przywrócisz tych External Scriptów, bo są one w jakimś stopniu powiązane z obiektami na mapie gry. Skoro usunąłeś je wszystkie, to gra próbuje się odwołać do nieistniejących obiektów, stąd crash gry.
___________________
Administrator
Postów:
1
Dołączył:
2009-07-14
Napisano dnia: 2010-11-20 20:34:34
a wie ktos jak zrobić tylko external scripty są mi potrzebne do modu który robię z kumplami.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-20 22:21:58
No masz w linku, który podałem main tylko z externalami i zwykłymi wątkami. Nie ma sensu, żeby usuwać wątki i dawać same externale, bo te drugie są bardzo często uruchamiane przez te pierwsze.
___________________
Moderator