Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-20 15:05:11
Cytat:
a prościej można to zrobić, usuwając wpis GXT z tym napisem
Właśnie tak myślałem że by można było to zrobić ale "animacja z gonu"(xD) i tak będzie odtwarzana tyle że nie będzie napisu na środku ekranu. Po za tym żeby tego nie było widać potrzebne mi to tylko w jednym miejscu.
A może ktoś wie jak inaczej zrobić że jak postać zginie to się przenosi w inne miejsce ale nie widać właśnie tej "animacja z gonu" albo przynajmniej widać ją przed zaciemnieniem obrazu?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-20 15:49:21
To pytanie już nie było związane z tamtym tematem, więc przeniosłem posta do nowego.
Możesz sprawdzać w swoim skrypcie, czy gracz zginął. Jeśli tak, to zaciemnij ekran, odczekaj kilka sekund i znów rozjaśnij.
___________________
Administrator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-20 22:35:46
Animacja jest wbita w EXE, raczej jej nie usuniesz. Wiem jedynie, jak usunąć machającą się kamerę po śmierci (przynajmniej w teorii, to działanie usuwa jakiekolwiek działania związane z kamerą, więc i to powinno).
___________________
Moderator
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2010-12-04 09:27:30
To powiedz jak usunąć. Najprostszy sposób to chyba skontrowanie tych ruchów tego typu opcodami, nie?
___________________