Dawno temu rozmawiałem z właścicielem to mówił że on nie zrezygnuje prowadzenia strony tylko nie ma teraz czasu na zajmowanie się tym i strona nie jest aktualizowane. Może kiedyś na emeryturze będzie kontynuacja :).
Poszukuje pomocy , chciałbym spróbować lub znaleźć osobę która umiała by zmodyfikować pod GTA Re: Liberty City Stories PC spolszczenie z https://grajpopolsku.pl/download/gta-liberty-city-stories/ które zostało stworzone pod wersje z Psp. Ponieważ
1) pierwszy problem jest na początku, brak poprawnie działającego menu gry
2) podczas pierwszej misji ,brak wyświetlanie napisów (są włączone). podczas drugiej wyświetlają normalnie (dalej nie wiem nie grałem)
3) dodanie polskich znaków
Nie wiadomo, może są jakieś limity, lub coś się spierdoliło. u mnie jak instaluje dużo modów, to prosi o zalogowanie się, chociaż jestem zalogowany XDDD
Witajcie po kilku latach. Tworzyłem mod do GTA VC. GTA BIG DAY. Strony i forum modu już nie ma. Znikło mnóstwo informacji, tutoriali. Dziwię się że ta strona nadal jest :) a zaczęte projekty na stronie głównej jak były tak są. Dawniej wszystko było inne lepsze :)
Przepraszam za nieobecność, ale niestety nie mam wystarczająco czasu, żeby należycie zająć się GTA Mods ZONE. Strona została przeniesiona na nowy serwer, ale w najbliższym czasie nie planuję poważnie się nią zająć, aczkolwiek nie oznacza to, że zostanie zamknięta.
Wracając do tematu, udostępniłem na githubie kompletne kody źródłowe zestawu misji GTA SA: It Never Ends napisanego w języku SCM jako skrypty CLEO. Kod został podzielony na dwa repozytoria. Pierwsze to podstawowa wersja modyfikacji, tj. 8 misji, cała otoczka, skrypt tworzenia instalatora .exe. Drugie to trzy dodatkowe misje, które są lepiej napisane i stanowią dobrą podstawę do tworzenia własnych skryptów.
Dzisiaj kolejna aktualizacja moda do GTA V - Mark & Execute, czyli mechanizmu znanego ze Splinter Cella, który umożliwia oznaczanie przeciwników i zabicie wszystkich naraz przy pomocy jednego klawisza.
Największą nowością jest obsługa urządzenia do śledzenia gałek ocznych Tobii EyeX. Teraz można oznaczać przeciwników w grze po prostu patrząc na nich bez ruszania kamerą i wciskając klawisz oznaczenia.
Pełna lista zmian:
- Dodano obsługę urządzenia Tobii EyeX
- Dodano możliwość zaznaczania przeciwników bez celowania
- Dodano możliwość odznaczania przeciwników
- Poprawiono obsługę dla kontrolera Xbox360
Żebym ja pamiętał e-mail do starego konta.
Dawno temu rozmawiałem z właścicielem to mówił że on nie zrezygnuje prowadzenia strony tylko nie ma teraz czasu na zajmowanie się tym i strona nie jest aktualizowane. Może kiedyś na emeryturze będzie kontynuacja :).
o kurde strona wróciła, dalej to ktoś opłaca XDD (domenę w sensie)
Wesołych Świąt ludziska
kurde jak długo mnie tu nie było, postanowiłxm że fajnie by było tu częściej pisać :)))
witam jesli ktos to czyta to ma ktos moze paczke rp poczebuje do serwera
Jeśli ktoś to czyta, to miłego dnia życzę :)
Dzięki :)
Dokładnie, Kiedyś to było
Kiedyś to było
Poszukuje pomocy , chciałbym spróbować lub znaleźć osobę która umiała by zmodyfikować pod GTA Re: Liberty City Stories PC spolszczenie z https://grajpopolsku.pl/download/gta-liberty-city-stories/ które zostało stworzone pod wersje z Psp. Ponieważ
1) pierwszy problem jest na początku, brak poprawnie działającego menu gry
2) podczas pierwszej misji ,brak wyświetlanie napisów (są włączone). podczas drugiej wyświetlają normalnie (dalej nie wiem nie grałem)
3) dodanie polskich znaków
czemu podczas sciagania modow zostaje wylogowany?
Nie wiadomo, może są jakieś limity, lub coś się spierdoliło. u mnie jak instaluje dużo modów, to prosi o zalogowanie się, chociaż jestem zalogowany XDDD
Jeśli ktoś to przeczyta, to życzę miłych wakacji :))))
Nie ma co się dziwić, ludzie zapominają o takich formach stron
Kiedyś ta strona za pewnie była bardzo aktywna, dziś jeszcze działa, ale nie jest już aktywna społecznie
siemka
internet od dłuższego czasu zdominowany przez GTA V i wokół tego wszystko się nakręca ;)
Witajcie po kilku latach. Tworzyłem mod do GTA VC. GTA BIG DAY. Strony i forum modu już nie ma. Znikło mnóstwo informacji, tutoriali. Dziwię się że ta strona nadal jest :) a zaczęte projekty na stronie głównej jak były tak są. Dawniej wszystko było inne lepsze :)
siemanko wszystkim. jak powgrywać mody i je aktywować czy coś ponieważ są to moje początki i ni wiem jak to działa
witam ludzi
siema
Wesołych Świąt!
Kod źródłowy GTA SA: It Never Ends
Przepraszam za nieobecność, ale niestety nie mam wystarczająco czasu, żeby należycie zająć się GTA Mods ZONE. Strona została przeniesiona na nowy serwer, ale w najbliższym czasie nie planuję poważnie się nią zająć, aczkolwiek nie oznacza to, że zostanie zamknięta.Wracając do tematu, udostępniłem na githubie kompletne kody źródłowe zestawu misji GTA SA: It Never Ends napisanego w języku SCM jako skrypty CLEO. Kod został podzielony na dwa repozytoria. Pierwsze to podstawowa wersja modyfikacji, tj. 8 misji, cała otoczka, skrypt tworzenia instalatora .exe. Drugie to trzy dodatkowe misje, które są lepiej napisane i stanowią dobrą podstawę do tworzenia własnych skryptów.
https://github.com/MakG10/gta-sa-it-never-ends
https://github.com/MakG10/gta-sa-it-never-ends-extras
Pozdrawiam
Mark & Execute 1.3
Dzisiaj kolejna aktualizacja moda do GTA V - Mark & Execute, czyli mechanizmu znanego ze Splinter Cella, który umożliwia oznaczanie przeciwników i zabicie wszystkich naraz przy pomocy jednego klawisza.Największą nowością jest obsługa urządzenia do śledzenia gałek ocznych Tobii EyeX. Teraz można oznaczać przeciwników w grze po prostu patrząc na nich bez ruszania kamerą i wciskając klawisz oznaczenia.
Pełna lista zmian:
- Dodano obsługę urządzenia Tobii EyeX
- Dodano możliwość zaznaczania przeciwników bez celowania
- Dodano możliwość odznaczania przeciwników
- Poprawiono obsługę dla kontrolera Xbox360
Pobierz Mark & Execute
Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=x7zhdO3DPXE
Nowe mody i samochody do GTA V
Aktualizacja modów Mark & Execute oraz Mods Binder do GTA V
Pobierz Mark & ExecutePobierz Mods Binder
W Mark & Execute 1.2 dodałem obsługę kontrolera Xbox360. Sterowanie opisane jest na podstronie z modem.
W Mods Binder 1.2 naprawiłem błędy, które czasem mogły wystąpić przy zainstalowanym ScriptHook .net.