Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
GTA CW czy GTA VCS
|
Napisano dnia:
2011-04-27 20:24:40
Wg. CD-Action najlepszą częścią GTA na konsole przenośne jest VCS. Osobiście wydaje mi się że LCS/VCS są bardziej 'pełnoprawnymi' edycjami, chociaż nie grałem w CW.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Wlasny kod
|
Napisano dnia:
2011-04-27 11:28:59
Można uruchomić te kody via CLEO, jeśli o to Ci chodzi.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
kilka modów?
|
Napisano dnia:
2011-04-21 19:29:22
2. Jest to jako część modu "Driver Mod". Taki stary, zamieniający main.scm.
6. W GTA III tak jest, pograj sobie w tamto :P
7. Albo The '95 Story, ale to nie CLEO.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
gta sa wersja 1.0
|
Napisano dnia:
2011-04-20 22:46:49
Jak ma 1.1/2.0 to nie opłaca się pobierać 1.0. Podmieniasz parę plików i tyle.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Jednorazowa pętla sprawdzająca.
|
Napisano dnia:
2011-04-18 21:50:31
To nie jest wymagane, if...then...end też działa :P
Zrób sobie parę takich konstrukcji, skompiluj je i zdekompiluj ponownie. Będą one znowu w low-level i dzięki temu łatwiej je zrozumiesz.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Voodo
|
Napisano dnia:
2011-04-18 21:32:11
Są dwie metody, ale nie wiem której użyć, bo jedna z nich zostawi trwały "ślad" na save w postaci tego pojazdu zaparkowanego nawet po usunięciu modu. Jak tak nie chcesz, to da się zrobić inaczej.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Voodo
|
Napisano dnia:
2011-04-18 21:01:54
Wszystko jest możliwe :D
Nie, to nie ironia.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Odpowiednik animacji
|
Napisano dnia:
2011-04-15 14:11:13
Potestuj z tego spisu animacje zaczyanające się na "KO_".
___________________
Moderator