Przepraszam, że znowu pare pytań ale poprostu jeszcze tego nie rozkminiam.
1. Jaki opcode odpowiada za to aby podczas cutscenki jakis aktor strzelal do drugiego ale go nie zabil tylko postrzelil?
2. Jaki opcode odpowiada za to aby np: jakis aktor siedzi w aucie, a drugi podchodzi i go z tamtat wyzuca?
3. Jak sprawic aby jakas bron byla do zebrania w wyznaczonym przezemnie miejscu? Czy za to odpowiada opcode:
Kod:
032B: $811 = create_weapon_pickup #M4 group 15 ammo 60 at 2021.879 1001.467 10.3203
i jak sprawic aby on tam byl caly czas? I co oznacza to ''group 15'' ? Kazda bron ma inna grupe?
4. Co zrobic aby przy moim budynku ktory zrobilem pojawila sie ta zolta strzalka do wejscia?
5. Co zrobic aby w moim budynku ktory zrobilem otwieraly sie drzwi garazowe?
6. Do czego sluza te opcody?
Kod:
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at $2367 $2368 $2369
0572: enable_taxi_nitros 1
062F: 192@ = create_group_type 0
0630: put_actor 423@ in_group 192@ as_leader
0631: put_actor $ACTOR_RYDER in_group $PLAYER_GROUP
0632: release_group $PLAYER_GROUP
04C5: actor 284@ photographed
7.
Kod:
0224: set_car 34@ health_to 1000
Co to za liczba przy tej malpie bo dosc czesto widze opcody z czyms takim i nie wiem co to jest, czy to id pojazdu czy cos innego?
Z góry wielkie dzięki.