Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To są rzeczy głęboko wbite w EXE. Poradników na to (na tworzenie takich nowych materiałów/dummys) nie ma, możesz polegać jedynie na tym co oferuje Ci gra i modyfikacje.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po wstawieniu obiektu w sekcji anim nie powinno się go redefiniować w sekcji objs. Taki wniosek można wysnuć, patrząc na przykładowy plik IDE z poradnika.

olopl100 napisał(a):
1 – tutaj ustawia się parametry obiektu, w tym wypadku obiekt jest ustawiony jako renderowany. Czyli obiekt jest nieco ładniejszy.

Obiekt nie jest "renderowany" (renderowany jest zawsze, inaczej byś go nie widział ;)) po ustawieniu tej flagi, a (o ile dobrze wiem) wtedy zyskuje zdolność odbijania świateł w czasie deszczu. No i staje się nieco ciemniejszy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
diwon napisał(a):
witam chciałbym dodać że model LOD musi pierwsze 3 miejsca nazwy zastępować bo inaczej model LOD zostaje przy modelu szczegółowym
budynek.dff
LODynek.dff


Nie musi. Tak jest w III i VC.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeszcze było GTA London 1961, rozszerzenie do London 1969. Chyba darmowe.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
http://www.gta-mods.pl/baza-opcodow/XXXX

XXXX zamieniasz na ID i jedziesz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To po prostu kod. Wygląda jak pozostałość Rockstarowego generatora i na 99% nie ma żadnego znaczenia (poza nazwą efektu).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Lepiej użyć audiostreamów 3d, je da się podstawić pod obiekt lub współrzędne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To tylko albo domyślne dźwięki z SA, albo CLEO4 i audiostreamy 3d.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Szybciej było mi dać pełny kod razem z nagłówkiem CLEO:

Kod:
{$CLEO}
hex
00 00 01 00 04 7D D6 00 04 00 B0 0A 04 46 4D 00
01 3E FF FF FF 06 00 03 00 00 04 00 07 00 03 01
00 06 CD 4C 0E 43 07 00 03 02 00 06 00 00 55 44
07 00 03 03 00 06 9A 99 99 41 08 02 03 04 00 06
00 00 20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 01 00 03 04
00 08 02 03 04 00 06 00 00 20 C1 06 00 00 20 41
5B 00 03 02 00 03 04 00 08 02 03 04 00 06 00 00
20 C1 06 00 00 20 41 5B 00 03 03 00 03 04 00 CF
02 03 01 00 03 02 00 03 03 00 04 00 04 02 08 05
00 00 00 0A 00 0A 00 03 00 00 04 01 19 00 03 00
00 04 09 4D 00 01 E4 FF FF FF B0 0A 04 46 4D 00
01 40 FF FF FF 01 00 04 7D 02 00 01 56 FF FF FF
86 09 02 00 01 FE FF FF FF
end


Napisz kod na przyjazd taksówki po CJa po wciśnięciu klawisza (sam przyjazd, bez wsiadania i innych).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Proszę bardzo.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Możesz narzucić mu prędkość i oflagować go jako niepotrzebny. Przy odrobinie szczęścia powinno pomóc.

No i rzeczywiście, skrypt wymaga poprawek, ma kilka miejsc które nie mają sensu.

Edit:
A czy w dalszym ciągu nie próbowałeś zamienić SET_CAR_CRUISE_SPEED zatrzymujące pojazd na PLAY_CAR_ANIM? Czas 3000ms i akcja 0, 1 lub 2 powinny pasować.

Edit2:
Teraz zauważyłem - czemu na końcu użyłeś CAR_SET_IDLE? Zamień to na CAR_WANDER_RANDOMLY i nie przejmuj się tym, że w Sannym nazywa się to 'psycho driver'. Sanny ma sporo niepoprawnych definicji - w sascm.ini v2 na GTAG zostanie to poprawione.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zamiast stałej wartości daj jedną ze współrzędnych jako zmienną, i w pętli zmieniaj jej wartość.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak, może spowolnić grę, poza tym tekstury zaczną zanikać. Wrzucanie tak wielkich tekstur nie ma większego sensu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To zależy co uważasz za wypadek. Można sprawdzić m.in. czy stan HP pojazdu gracza uległ znacznemu spadkowi, czy doznał jakiś uszkodzeń albo czy zderzył się z innym pojazdem. Jako że SCM jest praktycznie kompletnym językiem, nic też nie stoi na przeszkodzie byś pobawił się trochę z fizyką i (wektorowo) porównywał zmiany prędkości pojazdu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Trochę dziwne że nie rusza, ale skoro skaczesz do początku skryptu i dalej nie musisz przejmować się tym pojazdem, potraktuj go MARK_CAR_AS_NO_LONGER_NEEDED.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG