Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Postaci z cutscenek trzeba byłoby zriggować ponownie tak, by pasowały do animacji w grze. Następnie tak przygotowaną postać można dodać do peds.ide lub wczytać przez 023C.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeśli naprawdę sądzisz że to wina tego konkretnego skryptu, daj grze trochę czasu na 'odpoczynek' po jego odpaleniu, tj. zmień wait 0 na np. wait 250. Spowolni to czas reakcji na wciśnięte klawisze, ale skrypt odpalany 4x na sekundę, a nie ~20x na sekundę już lagować nie powinien (z wait 0 też nie powinien, ale cóż).

Jest sposób na optymalizację tego skryptu, później wrzucę poprawioną wersję.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
piteros009 napisał(a):
tak, czyli czas kupić lepszy sprzęt


Mimo że do niedawna jechałem tylko na komputerze, który szybszy byłby zasilany na węgiel, spowodować lagi przez CLEO udało mi się tylko kilka razy. Ten skrypt nie ma żadnych z rzeczy, które je powodowały. To dość mało prawdopodobne by akurat ten lagował.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Skrypt nie jest świetnie zoptymalizowany, ale niewiele więcej już z niego wyciśniesz.
I w sumie w skrypcie nie ma nic co miałoby spowalniać GTA - jesteś pewien że to ten?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
A możesz sprecyzować nieco swój problem?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod jest długi, ale nie wygląda najgorzej - co w nim jest spowalniającego?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ludzie się mylą, ja też nie wiedziałem o tym zakresie do teraz. Ale gra wyraźnie POWINNA obsługiwać 128 tekstur. Więcej może zadziałać albo nie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Skrypt nadaje ID przy ładowaniu. A zakres dopuszczalnych indeksów to 1-128 (cholera, chyba sam kiedyś przekroczyłem to :S).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ziomo105 napisał(a):
Gra potrafi odczytac jednoczesnie tylko jednego txd. Gdy bedzie ich wiecej, to poprzednie tekstury zamienia sie w biale prostokaty. Taki limit.

Niepoprawna odpowiedź.


Tekstury ładuje się po ID - te ID są globalne dla wszystkich skryptów, więc jeśli dwie modyfikacje załadują swoje tekstury na te same indeksy (a większość to robi), powstają błędy.
Ponadto, większość modyfikacji \'samolubnie\' wyładowuje tekstury wtedy, gdy ich nie potrzebuje. A że wyładowywanie też jest globalne, każda inna modyfikacja traci swoje tekstury.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Temat w "Ogłoszeniach" zamknąłem, ten wątek znajduje się już w odpowiedniejszym miejscu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Pierwsze sprawdzenie (Player.Defined) i inicjalizacja wartości flagi 1@ na 0 są tu zbędne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kiedyś było na sannybuilder.com:

Kod:
for 0@ = 354164 to 354188
    &0(0@,1i) = 16843009
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
No bo to jest prawdziwy film wywoływany przez kodek na teksturę, a nie bezpośrednio na ekran ;)

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Na teksturę nałożyłem swoje własne dane z BINKa. W zwykłym SA tego nie zrobisz, chyba że tak jak są zrobione te wszystkie animowane tekstury m.in. w Las Venturas.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
http://en.wikipedia.org/wiki/Bink_Video

Hahaha, wszystkie fajne rzeczy przekierowują z powrotem do Silenta? :D

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG