Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak, mi chodziło o cały garaż.

Dobre pytanie. Na pewno można pobawić się ruchem obiektów, ale z tego co mnie się wydaje, dźwięku nie odtworzysz w prosty sposób.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Mógłbyś postawić takie na mapie w CLEO, ale gra wykorzystuje w 100% limit dostępnych garaży.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Oba opcody są opisane na GTAG:

CREATE_CAR_GENERATOR
SWITCH_CAR_GENERATOR

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Hmm... koordynaty? :/

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wystarczyło spojrzeć do maina. R* używa do tego CREATE_PICKUP.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Doprecyzuj, jako pickup?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
R* odtwarza go jako zwykły WAV, a sam dźwięk to SOUND_MOBRING (ID 23000).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Musisz DAĆ im tę broń, a nie USTAWIĆ ją jako aktywną. Użyj GIVE_WEAPON_TO_CHAR.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Przed pobieraniem kolorów nie sprawdzasz czy pojazd istnieje (wystarczy NOT IS_CAR_DEAD) - iterator CLEO4 POWINIEN to sprawdzać, ale jak widać nie jest nieomylny.


Jedno pytanie - po cholerę CIĄGLE dekompilujesz własne skrypty?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
"RozmowaX" to za długa nazwa wpisu GXT. Ta nie powinna być dłuższa niż 7 znaków.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po co 054C? Raczej nie masz takiej sekcji w GXT - jeśli masz te wpisy w pliku FXT, nie potrzebujesz do ich wczytania 054C.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
1. Nie, musisz wymyślić własny kod. Przykład na szybko:

Kod:
0209: 0@ = random_int_in_ranges 0 100
if 
0@ > 50
then 
0@ = #INFERNUS
else 
0@ = #ALPHA
end


2. Czy nie widać różnicy gołym okiem? GENERATE_RANDOM_INT nie ma przedziałów, generuje liczbę z predefiniowanego zakresu 0 - 32767. W GENERATE_RANDOM_INT_IN_RANGE podajesz zakres.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
artginPL napisał(a):
- czy każdy pojazd ma cztery kolory? Może to przez to jest błąd?
- skąd bierze się te kody do 0A8E typu 0x4A4 ?


1. Nie, większość ma dwa - czterech nie ma chyba żaden.
2. Dokumentacje klas z EXE, sporo jest tego na GTAForums np.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Przerobiłem skrypt na szybko tak, by używał tego triku z kolorami - wolałem jednak starą wersję :P

Kod:
{$CLEO}

0000: TRAILER

while 
true
    0001: wait 0 ms
    4@ = #ARTICT1
    068D: get_camera_position_to 1@ 2@ 3@
    if 
0AE2: 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 0 pass_wrecked 1 //IF and SET

    then
        
repeat
            0001: wait 0 ms // Dajmy mu chwilę czasu, niech nie przycina gry

            if 
8119:   not car 0@ wrecked   // To załatwia wszystkie sprawdzenia czy pojazd istnieje itp.

            then
                
if or
                    
0137:   car 0@ model == #LINERUN
                    0137:   car 0@ model == #RDTRAIN
                    0137:   car 0@ model == #PETRO
                then
                    
0A97: 7@ = car 0@ struct
                    0A8E: 8@ = 7@ + 0x4A4
                    0A8D: 10@ = read_memory 8@ size 1 virtual_protect 0
0A12: get_car 0@ tertiary_color_to 9@ quaternary_color_to 11@
                    if 
and
                        8039:   not 10@ == 2     // Dzięki temu przyczepy NIE pojawią się na ciężarówkach stworzonych przez SCM...

                        8039:   not 11@ == 16
09D0:   car 0@ on_wheels
                        87AB:    not  trailer -1 attached_to_cab 0@
                    then
                        
0247: load_model 4@

                        while  
8248:    not  model 4@ available
                            0001:  wait  0 ms
                        end

                        
00A5: 6@ = create_car 4@ at 0 0 0
                        0893: put_trailer 6@ on_cab 0@
                        01C3: remove_references_to_car 6@
                        0249: release_model 4@

                        0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 9@ quaternary_color_to 16
                    end
                
end
            end
        
until 8AE2: not 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 1 pass_wrecked 1 //IF and SET

    end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG