Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Drzwi garażowe w cleo.
|
Napisano dnia:
2013-04-15 19:55:35
Tak, mi chodziło o cały garaż.
Dobre pytanie. Na pewno można pobawić się ruchem obiektów, ale z tego co mnie się wydaje, dźwięku nie odtworzysz w prosty sposób.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Drzwi garażowe w cleo.
|
Napisano dnia:
2013-04-15 15:57:24
Mógłbyś postawić takie na mapie w CLEO, ale gra wykorzystuje w 100% limit dostępnych garaży.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nie dodanie broni do aktora
|
Napisano dnia:
2013-03-23 18:54:49
R* odtwarza go jako zwykły WAV, a sam dźwięk to SOUND_MOBRING (ID 23000).
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nie działająca rozmowa
|
Napisano dnia:
2013-03-22 18:14:11
"RozmowaX" to za długa nazwa wpisu GXT. Ta nie powinna być dłuższa niż 7 znaków.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Nie działająca rozmowa
|
Napisano dnia:
2013-03-22 16:56:54
Po co 054C? Raczej nie masz takiej sekcji w GXT - jeśli masz te wpisy w pliku FXT, nie potrzebujesz do ich wczytania 054C.
___________________
Moderator