Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Najlepiej byłoby usunąć go z modelu tego konkretnego budynku.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
1. Nie do końca rozumiem pytanie. TERMINATE_THIS_CUSTOM_SCRIPT dezaktywuje wątek który wywołał tę funkcję, to że jest kilka innych wątków które operują na tym samym pliku .cs nie ma żadnego znaczenia.
2. j/w - każdy wątek ma swoje zmienne.
3. Tak jak pisałem wcześniej, w START_NEW_CUSTOM_SCRIPT ustalasz wartości zmiennych lokalnych nowo utworzonego wątku - tak więc 0@ NIE JEST zerem w wątkach które tu tworzysz.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
artginPL napisał(a):
Tak, główny wątek ma za zadanie jedynie rozpoczynać kolejne wątki i tyle. Tylko pytanie czy mam go zakończyć przez TERMINATE_THIS_SCRIPT, czy przez TERMINATE_THIS_CUSTOM_SCRIPT ?

To drugie.


artginPL napisał(a):
Jak już kiedyś pisałem, sam uczyłem się CLEO poprzez dekompilację różnych modów. I szczerze mówiąc nie do końca wiem jak się to pisze "normalnie". Tak się nauczyłem i tak teraz tworzę własne skrypty. A z resztą co to za różnica, skoro po kompilacji wychodzi na to samo.

Tracisz konstrukcje wysokiego poziomu, komentarze, własne stałe, a czasem zdekompilowanego skryptu nie skompilujesz ponownie w ogóle.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jeśli Twój 'główny' skrypt ma coś robić później, wstaw tam ten kod. Jeśli miał on jedynie startować inne wątki i nie ma już nic więcej do roboty, zakończ go.

I, cholera, czemu ciągle rekompilujesz własny skrypt?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ale przecież rozpisałem się dość długo na temat tego że START_NEW_SCRIPT nie używa się w CLEO...

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Podaj nazwę obecnego pliku. Poza tym, musisz lekko zmodyfikować sam początek skryptu tak, by było wiadomo do którego z wątków skoczyć:

1. Przy wywołaniu START_NEW_CUSTOM_SCRIPT w kolejnych argumentach po ścieżce do pliku można podać kolejne, ustawiające zmienne lokalne (od 0@ w górę) na określone wartości. Musisz zadecydować, jakie indeksy mają dostać określone wątki (0 dla głównego wątku, gdyż gdy skrypt jest uruchamiany przez CLEO, a nie użytkownika, wszystkie zmienne mają wartość 0).

2. Na samej górze skryptu dajesz coś w tym stylu:
Kod:
IF 0@ == 1
THEN
    
GOTO @WATEK_ID_1
END
IF 0@ == 2
THEN
    
GOTO @WATEK_ID_2
END
[...]

:WATEK_GLOWNY


Ewentualnie można zrobić to tak, jeśli chcesz zmniejszyć rozmiar skryptu kosztem czytelności:
Kod:
NOT 0@ == 1
ELSE_GOTO @WATEK_ID_1
NOT 
0@ == 2
ELSE_GOTO @WATEK_ID_2
[...]

:WATEK_GLOWNY


3. Skrypty o określonych indeksach odpalasz wtedy po prostu poprzez wywołanie START_NEW_CUSTOM_SCRIPT z ustawieniem 0@ na konkretną wartość, np. dla skryptu ID 1
Kod:
START_NEW_CUSTOM_SCRIPT "twój_skrypt" 1



Jest też inne wyjście, pomocne jeśli chcesz uniezależnić poprawne działanie skryptu od nazwy pliku CLEO - jedyna różnica polega na tym, że skrypt stworzony za pomocą tego triku zakańcza się poprzez TERMINATE_THIS_SCRIPT, a nie TERMINATE_THIS_CUSTOM_SCRIPT:

http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?s=&showtopic=140&view=findpost&p=1738

Sprawdzone, sam używam tego sposobu i nie powoduje problemów :)

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie przez START_NEW_SCRIPT, ale przez START_NEW_CUSTOM_SCRIPT już tak.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Księżyc nie ma modelu. To korona (tak jak latarnie i światła aut).

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Przy odrobinie szczęścia zadziała (nie testowałem):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/46581994/enex_limit.asi

Powinno wspierać 1.0 US/EU i wersję Steamową. Securom w 1.01 i 2.0 mocno rozwala tę funkcję i nie udało mi się jej nawet odnaleźć.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jutro.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Brakuje jeszcze czegoś, co ustawia wartość iEntryExits. poza tym ten kod jest dziwny, nie zadziała z compact EXE.

Jaki konkretnie limit potrzebujesz?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Teoretycznie się nie da, w praktyce można to zrobić przez jakikolwiek dezasembler. Ale to nie ma sensu, bo SALA ma otwarty kod źródłowy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
d3d9.dll po prostu zawiera wszystkie hacki, to alternatywna metoda wczytywania pluginów, nie wymaga instalacji żadnego ASI loadera.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
CLEO wykonywane jeat zbyt późno, za jego pomocą nie rozszerzysz tego limitu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG