Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy jest jakiś adres pamięci (podejrzewam że jest tylko nie wiem jaki :D) odnoszący się do limitu ilości markerów wejściowych, tzw. ENEXów? Bo np. żeby zwiększyć ilość pamięci którą wykorzystuje gra m.in. do wczytywania tekstur (tzw. Stream Memory Fix) można nadpisać wartość w adresie pamięci 0x8A5A80. Również w Limit Adjusterze autor w jakiś sposób pozwala zwiększać limity gry. A ja chciałbym zwiększyć nieco limit ENEXów w CLEO, bo SALA jest trochę mało stabilne.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
CLEO wykonywane jeat zbyt późno, za jego pomocą nie rozszerzysz tego limitu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent napisał(a):
CLEO wykonywane jeat zbyt późno, za jego pomocą nie rozszerzysz tego limitu.

A wiesz może jak mogłoby to wyglądać w np. ASI?

A tak poza tym to zastanawiam się na jakiej zasadzie działa SALA Sacky'ego? Przecież tam jedyny plik poza plikami .ini to tylko d3d9.dll ...
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
d3d9.dll po prostu zawiera wszystkie hacki, to alternatywna metoda wczytywania pluginów, nie wymaga instalacji żadnego ASI loadera.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A w jakim programie można było by podglądnąć zawartość takiego pliku .dll żeby potem to co potrzebne wykorzystać w ASI?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Teoretycznie się nie da, w praktyce można to zrobić przez jakikolwiek dezasembler. Ale to nie ma sensu, bo SALA ma otwarty kod źródłowy.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Jak to przeczytałem to pomyślałem, że skoro dostępny jest kod źródłowy to mam już wszystko czego potrzebuję. Ale jak znalazłem ten kod źródłowy i zobaczyłem jak to wygląda to zrozumiałem, że ASI nie jest takie proste jak myślałem...
No ale cóż, trzeba się trochę pomęczyć, może coś z tego wyjdzie :D
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A więc tak, w kodzie źródłowym znalazłem takie coś:
Kod:
void SALimitAdjuster::SetEntryExits(int iEntryExits)
{
char* cBytes = (char*)&iEntryExits;
BYTE pushEntryExits[] = { 0x68, cBytes[0], cBytes[1], cBytes[2], cBytes[3]};
switch(saVersion)
{
case VERSION_US_1: patch(0x156A797,pushEntryExits); break;
case VERSION_EU_1: patch(0x156A777,pushEntryExits); break;
}
if(bDebug)
log("Entry Exits: %d",iEntryExits);
}


I teraz pytanie, czy to coś powyżej przyda się do czegoś, a jeżeli tak to czy dużo jeszcze brakuje żeby powstał z tego mod ASI? Sory że takie głupie pytania ale nigdy nie tworzyłem moda ASI, a chciałbym usunąć kilka błędów z mojej niezłej modyfikacji :D
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Brakuje jeszcze czegoś, co ustawia wartość iEntryExits. poza tym ten kod jest dziwny, nie zadziała z compact EXE.

Jaki konkretnie limit potrzebujesz?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent napisał(a):
Jaki konkretnie limit potrzebujesz?

Ja potrzebuję podnieść limit ENEXów do 450 (oryginalnie jest 400)


Znalazłem jeszcze takie coś:
Kod:
void SetEntryExits (int iEntryExits);
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
I jak, da się z tych kodów stworzyć coś sensownego? Chodzi mi tylko o to żeby zwiększyć limit enexów z wartości 400 do wartości 450 za pomocą .asi. Sacky ten limit nazwał Entry Exits. Wszystko co było związane z tą nazwą w plikach źródłowych przedstawiłem we wcześniejszych postach. Problem polega na tym że nigdy nie robiłem modyfikacji .asi i nie za bardzo wiem jak się to wszystko łączy :/
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jutro.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Przy odrobinie szczęścia zadziała (nie testowałem):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/46581994/enex_limit.asi

Powinno wspierać 1.0 US/EU i wersję Steamową. Securom w 1.01 i 2.0 mocno rozwala tę funkcję i nie udało mi się jej nawet odnaleźć.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Wielki dzięki za ten plik :D Po wstępnych testach wygląda na to że wszystko działa jak należy :D Wspieranie wersji 1.0 US/EU w zupełności mi wystarczy, ale muszę jeszcze dokładniej wszystko przetestować. W razie wystąpienia ewentualnych błędów będę wszystko pisał w tym temacie. I jeszcze jedno, mógłbyś podesłać mi na PW plik źródłowy do tego asi?
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG