Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W IV też.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Spróbuj tego:

Kod:
{$CLEO}

0000: ENGINE

while 
true
    wait 
250    // Naprawde nie ma sensu sprawdzać tego częściej

    if 
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
    then
        
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car

        while 
00DB:   actor $PLAYER_ACTOR in_car 0@
            wait 
0
        end

        
02D4: car 0@ turn_off_engine
    end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Najprawdopodobniej chodzi Ci o cargrp i pedgrp.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Skąd je wziąłeś? Nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego, część to wskaźniki na liczby zmiennoprzecinkowe, a część to same liczby zmiennoprzecinkowe.

Będę strzelał - widescreen fix Wessera?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wyrzuć to. Tym stanem paliwa mod nadpisuje coś czego nie powinien. Dziwne że w ogóle działał.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Czy ten skrypt wpisuje jakieś wartości w ten sam obszar pamięci (wskaźnik + 4)? Jeśli tak, wyrzuć go i znajdź inny. To nie ma prawa działać bez żadnych efektów ubocznych.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Swoją drogą, podeślij tu zawartość Twojego cleo.log. Przekażę go twórcy CLEO 4.3 i może poprawi ten błąd.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
To już na pewno nie wina skryptu. Używasz CLEO 4.3.xx? Ta wersja ciągle się rozwija, więc kilka bugów ma.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wychodzi na to że nie najlepiej uszeregowałem sprawdzenia, gdy pickup jest stworzony. Spróbuj:

Kod:

{$CLEO}
// Jako że pickupy zapisują się w save, bezpieczniej jest zapisywać stan tego skryptu w save

// Dzięki temu pickup nie stworzy się od nowa przy każdym załadowaniu zapisu gry

0A95: save_this_custom_script

while 
true
    wait 
0
    if 
0@ == 0
    then
        
if $ONMISSION == 0
        then
            
0213: 0@ = create_pickup 1313 type 3 at 2499.2405 -1682.202 13.3649
        end
    
else
        if 
0214:   has_pickup_been_collected 0@
        then
            
0215: remove_pickup 0@
            0@ = 0
            01B4: set_player_control $PLAYER_CHAR to FALSE
            016A: do_fade 0 500

            while 
016B:   get_fading_status
                wait 
0
            end

            
01B4: set_player_control $PLAYER_CHAR to TRUE
            016A: do_fade 1 500

            // Dodałem ten fragment, aby gracz nie podnosił pickupa w nieskonczoność

            // Po wyjściu z tej pętli pickup pojawi się ponownie

            while 
00EC:   locate_char_any_means_2d $PLAYER_ACTOR sphere 0 coords 2499.2405 -1682.202 radius 2.5 2.5
                wait 
0
            end

        
end

        if 
$ONMISSION == 1
        then
            
0215: remove_pickup 0@
            0@ = 0
        end
    
end
end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Grooviec4 napisał(a):
1. A jak jaki jest opcod dzięki któremu pickup pojawi się dopiero po ukończeniu danej misji? Czy da się to zrobić w cleo czy to już robota z main.scm?
2. Dlaczego na końcu jest tyle endów?


1. Wyjątkowo trzeba by było sprawdzić stan zmiennej globalnej z SCM, która ustawiana jest na konkretną wartość po ukończeniu danej misji.
2. Skrypt przepisałem przy użyciu wysokopoziomowych konstrukcji, a te trzeba zamykać.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nic dziwnego że z ludzi nie wypada kasa, tworzysz pickupa w nieskończoność:
Kod:
:SWEET1 
wait   
10 
if
$ONMISSION == 1 
jf   
@SWEET


Z powodu tej pętli gra nigdy nie sprawdzi czy podniosłeś ten pickup.
Poza tym:
NIE używaj zmiennych globalnych w CLEO, poza $PLAYER_CHAR, $PLAYER_ACTOR i $ONMISSION. end_thread także nie można używać w CLEO.

Poprawiony i ulepszony kod:

Kod:
{$CLEO}

// Jako że pickupy zapisują się w save, bezpieczniej jest zapisywać stan tego skryptu w save

// Dzięki temu pickup nie stworzy się od nowa przy każdym załadowaniu zapisu gry

0A95: save_this_custom_script

while 
true
    wait 
0
    if 
0@ == 0
    then
        
if $ONMISSION == 0
        then
            
0213: 0@ = create_pickup 1313 type 3 at 2499.2405 -1682.202 13.3649
        end
    
else
        if 
$ONMISSION == 1
        then
            
0215: remove_pickup 0@
            0@ = 0
        end

        
if 0214:   has_pickup_been_collected 0@
        then
            
0215: remove_pickup 0@
            0@ = 0
            01B4: set_player_control $PLAYER_CHAR to FALSE
            016A: do_fade 0 500

            while 
016B:   get_fading_status
                wait 
0
            end

            
01B4: set_player_control $PLAYER_CHAR to TRUE
            016A: do_fade 1 500

            // Dodałem ten fragment, aby gracz nie podnosił pickupa w nieskończoność

            // Po wyjściu z tej pętli pickup pojawi się ponownie

            while 
00EC:   locate_char_any_means_2d $PLAYER_ACTOR sphere 0 coords 2499.2405 -1682.202 radius 2.5 2.5
                wait 
0
            end

        
end
    end
end



___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W SA domyślnie nie ma takiej możliwości. GTA III/VC/SA w ogóle nie korzysta z BINKa.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
STATE_DAM to nie nazwa, a stała zdefiniowana przez autora w stdc. Usuń ' z tego i dołącz stdc do skryptu:
Kod:
{$I stdc}

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tak, to na pewno byłoby prostsze. Później spróbuję coś z tym zrobić.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Te markery są takie same i mam jeden pomysł na to, by je zlokalizować. Nie wiem jednak czy da się je w ten sposób usunąć.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Created & Powered by MakG