Napisano dnia: 2013-11-25 21:41:52
Za każdym razem, gdy użyję opcodu "0D0E: set_car 1@ component BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' to GTA SA crashuje. Gdy używam innych opcodów z NewOpcodes, np 0D12: set_car 0@ component "door_lf_dummy" alpha 50 to działa normalnie, tj: drzwi robią się przezroczyste. Nie wiem, czy to ja robię coś żle, czy to ten plugin .cleo jest skopany. Oto cały skrypcik:
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread "TENKOD"
:TENKOD_1
wait 0
0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 1@ closest_ped_to 0@
if
Car.Defined(1@)
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_2
:TENKOD_2
wait 0
if
0D0E: set_car 1@ component "BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' // IF and SET
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_3
:TENKOD_3
wait 0
jump @TENKOD_1
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread "TENKOD"
:TENKOD_1
wait 0
0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 1@ closest_ped_to 0@
if
Car.Defined(1@)
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_2
:TENKOD_2
wait 0
if
0D0E: set_car 1@ component "BUMP_FRONT_DUMMY" state 'STATE_DAM' // IF and SET
else_jump @TENKOD_1
jump @TENKOD_3
:TENKOD_3
wait 0
jump @TENKOD_1