Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Dezaktywacja opcode 09EF
|
Napisano dnia:
2015-04-30 16:28:01
To raczej po prostu wadliwie napisany kod, a nie problem z opcodem, który o ile dobrze wiem działa poprawnie.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Przy 2000 chyba nie ma sensu się z takim rozdzielaniem bawić. Z tego co wiem, to limit to nieco ponad 64 wierzchołków, więc Twój model nie wydaje się przesadnie ciężki.
A co do limitu TXD - zawsze masz txdp, gdzie możesz 'dziedziczyć' pliki tekstur.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-24 15:39:06
Nie bardzo. I nie rozumiem, jaką masz trudność z tym? Generujesz liczbę i sprawdzasz, co wyszło. Tyle.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-23 20:38:06
Nie. Cholera, czy Ty naprawdę coś już pisałeś w SCM? Wygląda na to że nie znasz nawet składni.
Umieściłem szkielet ifów wcześniej, teraz po prostu w miejsce moich komentarzy wstaw alternatywne miejsca spawnu...
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-23 18:50:57
Całkowita dowolność w losowaniu koordynatów oznacza, ze furgonetka mogłaby się zespawnować w jakimś dziwnym miejscu, np. na lotnisku lub niedaleko strefy 69 (bo tam też są ścieżki). Lepszym pomysłem byłoby stworzenie kilku(nastu) miejsc spawnu i ich losowanie, tak jak powiedziałem wcześniej.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-23 14:35:02
No to masz już szablon, i wstaw do niego to, co potrzebujesz. I pozbądź się zmiennych globalnych jak najszybciej.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-22 22:58:01
Nie żebym był złośliwy, ale niedawno na GTAF napisałeś, że SCM to dla Ciebie pestka ;)
Nie rozumiem co objaśnić. Opcode losuje liczbę i zapisuje ją do zmiennej. Ty ją odczytujesz i na podstawie tej wartości ustalasz spawn, za pomocą ifów albo tablicy koordynatów.
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-22 21:27:07
Hmmm... chyba celem losowania jest sprawdzenie, co wylosowałeś, żeby w zależności od tej zmiennej wykonać inny kod?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
Ustawienie spawnu i ikony dla samochodu
|
Napisano dnia:
2014-12-22 21:10:57
Czemu generujesz liczbę i ją od razu nadpisujesz?
___________________
Moderator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Temat:
zmodyfikowany main.scm
|
Napisano dnia:
2014-10-06 18:28:28
Nie. Save mocno zależą od struktury maina, więc automatyczna korekta jest praktycznie nierealna.
___________________
Moderator