Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie, w jaki sposób można by usunąć szyby w samochodach? Chodzi mi o coś takiego że po wciśnięciu klawisza szyba się pojawi, lub zniknie. Chodzi mi zarówno o szybę przednią jak i szyby boczne, jak na tych screenach:

AUTO Z SZYBĄ
AUTO BEZ SZYBY

Oczywiście nie chodzi mi o całość skryptu, ale o to w jaki sposób odnieść się do szyb pojazdu.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jakiś czas temu się z tym bawiłem i znalazłem, jak robi to R*:

Kod:
:SET_WINDOW_OPEN_FLAG
0A97: 2@ = car 0@ struct
0AA6: call_method 0x6D3080 struct 2@ num_params 1 pop 0 1@
0AB2: ret 0


:CLEAR_WINDOW_OPEN_FLAG
0A97: 2@ = car 0@ struct
0AA6: call_method 0x6D30B0 struct 2@ num_params 1 pop 0 1@
0AB2: ret 0


Kod:
0AB1: call_scm_func @SET_WINDOW_OPEN_FLAG 2 car 0@ window 8
0AB1: call_scm_func @CLEAR_WINDOW_OPEN_FLAG 2 car 0@ window 10


ID okien to 8, 10, 9, 11. Wiem że 2 pierwsze to szyby w przednich drzwiach, ale nie pamiętam które to które.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, przyda mi się. A wiesz może w jaki sposób sprawdzić, czy pojazd ma włączone światła? W sumie to trochę dziwne, że jeszcze nie ma opcodu sprawdzającego takie coś...
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
:VEHICLE_LIGHTS_ON
0A97: 1@ = car 0@ struct
0AA8: call_function_method 0x6D55C0 struct 1@ num_params 0 pop 0 2@ // CVehicle::GetVehicleLightsStatus(void)

08B7:   test 2@ bit 0
0AB2: ret 0


Funkcja działa jak warunek:

Kod:
if 0AB1: call_scm_func @VEHICLE_LIGHTS_ON 1 vehicle 0@
then
    
// Światła włączone

end

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Sprawdzałeś może tą funkcję? Bo u mnie to nie działa :D
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Sprawdziłem, zadziałała.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chciałbym, aby po wciśnięciu klawisza "4" światła się wyłączały, lub włączały. Zastosowałem funkcję przedstawioną przez Ciebie powyżej i jeżeli światła były wyłączone to rzeczywiście się włączają, ale gdy były już włączone to nie chcą się wyłączyć. Mógłbyś powiedzieć mi co w poniższym kodzie zrobiłem źle:

Kod:
{$CLEO}
0000: LIGHTS 

while  
true
    0001:  wait  0 ms 
    if
    
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving 
    then
         
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
            if
            
0AB0:   key_pressed 0x34
            then
                
if 0AB1: call_scm_func @VEHICLE_LIGHTS_ON 1 vehicle 0@ 
                then
                      
067F: set_car 0@ lights 1 
                      0001:  wait  500 ms
                      else
                      
067F: set_car 0@ lights 2 
                      0001:  wait  500 ms 
                end
            
end
    end 
end

:VEHICLE_LIGHTS_ON
0A97: 1@ = car 0@ struct
0AA8: call_function_method 0x6D55C0 struct 1@ num_params 0 pop 0 2@ // CVehicle::GetVehicleLightsStatus(void)

08B7:   test 2@ bit 0
0AB2: ret 0
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG