Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zrobić nierówny teren w Google SketchUp lub 3DS Max 9?
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Google SketchUp olej. To nie jest program do modelowania pod gry, przynajmniej nie pod tą. Za dużo jest potem poprawiania.

W 3ds max 9 są dwa sposoby wymodelowania takiego terenu.
1. Za pomocą modyfikatora o nazwie "Displace" z użyciem tak zwanych tekstur "height map"
2. I ręczne modelowane terenu za pomocą tak zwanego narzędzia "paint deformation"
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Mógłbyś wskazać gdzie znajdę to "Paint deformation" i wyjaśnić czym są te tekstury "Height Map"?

Edit// Jeszcze jedno, w 3DS Max jest coś takiego jak Extrude. Zrobiłem kwadrat za pomocą "Line", zamknąłem go i.. jak zrobić, aby Ten kwadrat został wypełniony?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak tworzyć teren za pomocą tekstur "height map" masz mniej więcej wyjaśnione np. na tym filmiku. Natomiast co to są tekstury "height map" masz wyjaśnione mniej więcej na tej stronie. A na temat "Paint deformation" obejrzyj sobie to wideo.
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Okej dzięki :)


//Temat do zamknięcia.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Proszę bardzo.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG