Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-11-05 18:45:39
Witam wszystkich. Mam jedno pytanie. Jak zrobić, że jak zrobisz misje CLEO i przegrasz to jak zrobić żeby od nowa zagrać w tą misję?
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-11-06 18:44:38
I jeszcze jedno pytanie. jaki jest opcod na pokazywanie różnych animacji i gdzie mogę znaleźć id animacji?
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-11-07 18:47:20
I jeszcze jedno. Nie chce mi zadziałać misja CM nie wiem czemu. To jest tak, jak wchodzę w marker to mi crashuje grę. Tu wkleję swoje oby dwa kody :
Kod:
{$CLEO .cs}
02A7: 2@ = create_icon_marker_and_sphere 18 at 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0
while true
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0 on_foot
then
wait 2000
break
end
end
0A94: start_custom_mission "Proba"
To jest skrypt CS przy którym uruchamiam misje CM.
Kod:
{$CLEO .cm}
thread 'Proba'
$ONMISSION = 1
:Mission
0050: gosub @Mission_Start
if
0112: wasted_or_busted // mission only
then
0050: gosub @Mission_Failed
end
0050: gosub @Mission_Cleanup
$ONMISSION = 0
end_thread
:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)
:LoadModels
wait 0
if and
Model.Load(24)
Model.Load(356)
jf @LoadModels
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2278.3069 -1373.3594 23.9925
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2279.0591 -1392.425 24.0643
01B2: give_actor 1@ weapon 31 ammo 300
01B9: set_actor 1@ armed_weapon_to 31
0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1
05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0187: 2@ = create_marker_above_actor 1@
:check
return
wait 0
if
0118: actor 1@ dead
jf @check
gosub @Mission_Passed
return
return
:Mission_Cleanup
009B: destroy_actor 1@
0164: disable_marker 2@
00D8: mission_cleanup
return
:Mission_Failed
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
return
:Mission_Passed
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 200 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 200
0394: play_music 1
return
A to jest kod z moją misją.
Jeżeli można to proszę o szybką odpowiedź.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-11-07 20:33:07
skrypty muszą być zakańczane 0A93, a twój starter nie jest.
___________________
Moderator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-11-07 20:55:14
ale gdy mam dodane skrypt 0A93 to wtedy mi się nie chce stworzyć ten chopek co jest w misji
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-11-07 21:05:40
Kod:
:check
return
wait 0
if
0118: actor
1@ dead
jf @check
gosub @Mission_Passed
return
return
Trochę za dużo tych returnów, a tu
Kod:
if and
Model.Load(24)
Model.Load(356)
jf @LoadModels
sprawdzanie powinno odbywać się przy użyciu
0248.
Poza tym, mieszanie kodu wysokiego i niskiego poziomu jest straszie dziwne.
___________________
Moderator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-11-07 21:11:29
Zmieniłem na takie coś:
Kod:
:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)
:LoadModels
wait 0
if and
0248: model 24 available
0248: model 356 available
jf @LoadModels
i po linijce
gosub @Mission_Passed
return
usunołem jedno return.
Nadal to samo. Ped się nie pojawia.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2012-11-07 21:23:51
Po :check też jest niepotrzebny return.
___________________
Moderator