Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Witam wszystkich. Mam jedno pytanie. Jak zrobić, że jak zrobisz misje CLEO i przegrasz to jak zrobić żeby od nowa zagrać w tą misję?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
I jeszcze jedno pytanie. jaki jest opcod na pokazywanie różnych animacji i gdzie mogę znaleźć id animacji?
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
I jeszcze jedno. Nie chce mi zadziałać misja CM nie wiem czemu. To jest tak, jak wchodzę w marker to mi crashuje grę. Tu wkleję swoje oby dwa kody :
Kod:
{$CLEO .cs}


02A7: 2@ = create_icon_marker_and_sphere 18 at 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0


while true
  wait 0
  if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2287.175 -1354.1317 30.5625 radius 2.0 2.0 on_foot
then
 wait 2000
    break
  end
end

0A94: start_custom_mission "Proba"


To jest skrypt CS przy którym uruchamiam misje CM.

Kod:
{$CLEO .cm}

thread 'Proba'
$ONMISSION = 1

:Mission
0050: gosub @Mission_Start 
if 
 0112: wasted_or_busted // mission only 
then
 0050: gosub @Mission_Failed 
end
0050: gosub @Mission_Cleanup

$ONMISSION = 0
end_thread


:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)


:LoadModels
wait 0
if and
 Model.Load(24)
 Model.Load(356)
 
jf @LoadModels


04BB: select_interior 0 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2278.3069 -1373.3594 23.9925

009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2279.0591 -1392.425 24.0643
 01B2: give_actor 1@ weapon 31 ammo 300
 01B9: set_actor 1@ armed_weapon_to 31
 0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1 

05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0187: 2@ = create_marker_above_actor 1@


:check
return         
wait 0
if
 0118:   actor 1@ dead 
jf @check

gosub @Mission_Passed
return


return


:Mission_Cleanup
009B: destroy_actor 1@
0164: disable_marker 2@ 
00D8: mission_cleanup 
return

:Mission_Failed
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
return

:Mission_Passed
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 200 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 200
0394: play_music 1
return


A to jest kod z moją misją.
Jeżeli można to proszę o szybką odpowiedź.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
skrypty muszą być zakańczane 0A93, a twój starter nie jest.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
ale gdy mam dodane skrypt 0A93 to wtedy mi się nie chce stworzyć ten chopek co jest w misji
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
:check
return         
wait 0
if
 
0118:   actor 1@ dead 
jf 
@check

gosub 
@Mission_Passed
return


return


Trochę za dużo tych returnów, a tu

Kod:
if and
 
Model.Load(24)
 Model.Load(356)
 
jf 
@LoadModels


sprawdzanie powinno odbywać się przy użyciu 0248.

Poza tym, mieszanie kodu wysokiego i niskiego poziomu jest straszie dziwne.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 66 Dołączył: 2012-02-12
#
Zmieniłem na takie coś:

Kod:

:Mission_Start
Model.Load(24)
Model.Load(356)


:LoadModels
wait 0
if and
 0248:   model 24 available 
 0248:   model 356 available  
 
jf @LoadModels


i po linijce
gosub @Mission_Passed
return

usunołem jedno return.

Nadal to samo. Ped się nie pojawia.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po :check też jest niepotrzebny return.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG