Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie dlaczego jeżeli dam teksturę tekstu tablicy rejestracyjnej w rozdzielczości większej niż oryginalna to nie wyświetla się ona prawidłowo na tablicach? W przypadku innych tekstur jak wiadomo nie ma problemu ze zwiększeniem rozdzielczości. Zależy mi na tym żeby tekst na tablicy był lepszej jakości.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
http://youtu.be/_Rf9yfrO0ZQ?t=3m35s

Po prostu SA nie skaluje tej tekstury, nie ma żadnego innego wyjaśnienia na to. Tak akurat napisali kod odpowiedzialny za jej wyświetlanie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A dało by radę zrobić takie skalowanie w CLEO? Widziałem że DK22Pac zrobił coś takiego w update ImVehFt, tylko że tam było to chyba w ASI
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Na pewno by się dało, ale nie wiem gdzie gra renderuje te tablice, a akurat teraz nie za bardzo mam czas by to sprawdzić.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W którym pliku txd jest umieszczona tekstura rejestracji?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
SabaruPL napisał(a):
W którym pliku txd jest umieszczona tekstura rejestracji?

vehicle.txd (models/generic/vehicle.txd)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę poeksperymentowałem i chyba znalazłem rozwiązanie tego problemu. Wystarczy stworzyć nowy plik TXD o takiej samej nazwie i przenieś wszystkie tekstury z starego pliku do nowego. W tym nową teksturę rejestracji. A starą należy usunąć. Efekt jest wydaje mi się prawidłowy co widać na załączonym po niżej przykładzie.

Przykładowa tekstura rejestracjy o rozmiarach 256x128. Jak wiadomo oryginalna jest mniejsza

http://imageshack.us/a/img62/6782/prc2

A tak to wygląda w grze.

http://imageshack.us/a/img17/5438/8hkq
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ty zmieniłeś teksturę tła tablicy rejestracyjnej, a nie tekstu na niej :D Z tym nie ma problemu, spróbuj zwiększyć rozdzielczość tekstu (tekstura 'platecharset' w vehicle.txd).
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kiedyś widziałem mod CLEO autorstwa DK22Pac'a, zwiększający rozmiar czcionki tablic przy drogach, być może tę czcionkę też powiększa. Musiałbyś poszukać po ciemnych (ruskich) zakamarkach internetu.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent napisał(a):
Musiałbyś poszukać po ciemnych (ruskich) zakamarkach internetu.

I to jest najgorsze, że wiele najlepszych stron z modyfikacjami jest po rusku :/ Nie cierpię tego alfabetu, ale poszukam, może uda się znaleźć


Dobra, udało mi się znaleźć kod źródłowy tego skryptu DK22Pac'a niestety skrypt działa tylko na tablice przy drogach. I tu moje pytanie co powinienem zmienić żeby skrypt działał również na tablice rejestracyjne pojazdów?

Kod:
{$CLEO}// roadsignfont 128x2048

0AC6: 0@ = label @asm offset
0AC6: 1@ = label @jmp offset
0AB1: call_scm_func @asmdef 4 asm_inj 0@ jump_from 0x6FECB0 then_jump 0x6FECB7 _asm 1@
0AC6: 0@ = label @asm2 offset
0AC6: 1@ = label @jmp2 offset
0AB1: call_scm_func @asmdef 4 asm_inj 0@ jump_from 0x6FEC46 then_jump 0x6FEC4C _asm 1@
0AC6: 0@ = label @asm3 offset
0AC6: 1@ = label @jmp3 offset
0AB1: call_scm_func @asmdef 4 asm_inj 0@ jump_from 0x6FEC68 then_jump 0x6FEC6D _asm 1@
0a8c: 0x6FEC06 1 8 1
0a8c: 0x6FEC0B 1 7 1
0a8c: 0x6FEC18 4 64 1
0a8c: 0x6FECB8 1 64 1
0A93:

:asm
hex
8D 04 FD 00 00 00 00 8D 04 00 8D 04 00
end
:jmp
hex
E9 00 00 00 00
end
:asm2
hex
8B 59 0C 89 5A 0C
8B 59 10 89 5A 10 8B 59 14 89 5A 14 8B 59 18 89 5A 18 8B 59 1C 89 5A 1C 8B 59 20 89 5A 20 8B 59 24 89 5A 24 8B 59 28 89 5A 28 8B 59 2C 89 5A 2C
8B 59 30 89 5A 30 8B 59 34 89 5A 34 8B 59 38 89 5A 38 8B 59 3C 89 5A 3C 8B 59 40 89 5A 40 8B 59 44 89 5A 44 8B 59 48 89 5A 48 8B 59 4C 89 5A 4C
8B 59 50 89 5A 50 8B 59 54 89 5A 54 8B 59 58 89 5A 58 8B 59 5C 89 5A 5C 8B 59 60 89 5A 60 8B 59 64 89 5A 64 8B 59 68 89 5A 68 8B 59 6C 89 5A 6C
end
:jmp2
hex
E9 00 00 00 00
end
:asm3
hex
81 C6 80 00 00 00 3B C8
end
:jmp3
hex
E9 00 00 00 00
end

:asmdef
0A8C: write_memory 1@ size 1 value 0xE9 virtual_protect 1
0085: 4@ = 1@                    
4@ += 5
0062: 0@ -= 4@
1@ += 1
0A8C: write_memory 1@ size 4 value 0@ virtual_protect 1
0085: 4@ = 3@
4@ += 5
0062: 2@ -= 4@
3@ += 1
0A8C: write_memory 3@ size 4 value 2@ virtual_protect 1
0AB2: ret 0
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG