Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie, ostatnio chciałem zrobić w cleo wysokościomierz do pojazdów latających, który wyświetlał by dwa rodzaje wysokości:
- względną - w odniesieniu do wysokości terenu,
- bezwzględną - w odniesieniu do poziomu wody.
I o ile z pierwszym przypadkiem nie było problemu to w drugim przypadku mam problem, bo nie wiem jak podać wysokość poziomu wody, która odejmowana byłaby od aktualnej wysokości pojazdu. Wiedział by ktoś jak rozwiązać ten problem?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zmierzyć ręcznie?

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W przypadku SA poziom wody to po prostu 0.0.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Skorzystałem z opcode 092E, tylko że kiedy podaję w nim współrzędne wody gdzieś w pobliżu mapy (np. 0.0 2000.0) to mój wysokościomierz podaje mi wysokość o 1000 większą niż normalnie powinno być. Jeżeli dam współrzędne z dalszej odległości (np. 0.0 4000.0) to wtedy pokazuje mi prawidłową wysokość. I mam pytanie dlaczego tak się dzieje?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Pod mapą nie ma wody, dlatego pomiar jest zły.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG