Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W budynku mam wymodelowane 11 wejść do których dorobiłem że po wejściu w cheponta podnosi się i opuszcza brama. Jednak każda brama to osobny plik cleo. Czy da się to jakoś zrobić żeby ten jeden skrypt robił to samo co te osobne skrypty?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak, tylko musisz to obrać w odpowiedni szkielet. Najprościej będzie tak:

Kod:
{$CLEO .cs}

while 
true
  wait 
0

  // Checkpoint #1

  if
    
// warunek #1

  then
    
// akcja #1

  end

  
// Checkpoint #2

  if
    
// warunek #2

  then
    
// akcja #2

  end

  
// itd.

end

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wykorzystałem twój przykład tylko na podnoszenie brami. W skrypcie mam takie coś

Kod:
0107: 1@ = create_object 18633 at -2871.1 469.135 3.95
0177: set_object 1@ Z_angle_to 90.0

while  
true
wait  
0
03BC: 2@ = create_sphere_at -2870.0818 466.3645 4.8384 radius 1.0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 near_point -2870.0818 466.3645 radius 1.0 1.0
then
034E: move_object 1@ to -2871.1 469.135 10.2 speed 0.02 0.02 0.02 flag 0
end
end

I mam takie błedy
1. W jednym miejscu tworzy się kilkanaście checkpointów
2. Bram się podnosi tylko w tedy kiedy stoję w checkpoincie, a powinna również kiedy z niego wyjdę

Co jest źle?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Po co zapętlasz tworzenie checkpointa?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG