Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-25 20:59:26
W budynku mam wymodelowane 11 wejść do których dorobiłem że po wejściu w cheponta podnosi się i opuszcza brama. Jednak każda brama to osobny plik cleo. Czy da się to jakoś zrobić żeby ten jeden skrypt robił to samo co te osobne skrypty?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-25 22:56:27
Tak, tylko musisz to obrać w odpowiedni szkielet. Najprościej będzie tak:
Kod:
{$CLEO .cs}
while true
wait 0
end
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2013-09-26 09:32:17
Wykorzystałem twój przykład tylko na podnoszenie brami. W skrypcie mam takie coś
Kod:
0107: 1@ = create_object 18633 at -2871.1 469.135 3.95
0177: set_object
1@ Z_angle_to 90.0
while true
wait 0
03BC: 2@ = create_sphere_at -2870.0818 466.3645 4.8384 radius 1.0
if
00EC: actor
$PLAYER_ACTOR sphere 0 near_point -2870.0818 466.3645 radius 1.0 1.0
then
034E: move_object
1@ to -2871.1 469.135 10.2 speed 0.02 0.02 0.02 flag 0
end
end
I mam takie błedy
1. W jednym miejscu tworzy się kilkanaście checkpointów
2. Bram się podnosi tylko w tedy kiedy stoję w checkpoincie, a powinna również kiedy z niego wyjdę
Co jest źle?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2013-09-26 15:09:47
Po co zapętlasz tworzenie checkpointa?
___________________
Moderator