Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mógłbyś napisać co oznaczają poszczególne cyfry w sekcji enex w pliku .ipl ?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Nie pisze że nie, przecież nie chcę się podszywać pod autora, a zresztą mod jest do mojego własnego użytku
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mógłby ktoś poprawić TEGO moda, tzn chodzi mi o 3 rzeczy:

1. Jak położy się deskę na samochodzie i jak się do niego wsiądzie to żeby nie było takiego zbliżenia kamery jak auto stoi lub jedzie powoli (co przez chwilę widać na filmiku).
2. Żeby deska nie wracała z powrotem pod dom CJ jak ją gdzieś zostawimy i odejdziemy.
3. Żeby była tylko jedna deska (ta koło domu CJ), żeby nie było tych pozostałych desek na plaży.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
THX ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mógłbyś napisać mniej więcej które to linijki (początek i koniec) ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam takie pytanie w którym pliku GTA SA znajduje się ten filmik końcowy gry który jest w tle napisów końcowych; czy może w main.scm są zapisane te pozycje kamery?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie do czego służą te opcody:
1
Kod:
0085: 13@ = 12@ // (int)

2
Kod:
008B: 3@ = $CURRENT_TIME_IN_MS2 // (int)

3
Kod:
0025: 3@ > 6@ // (float)

4
Kod:
005A: 3@ += 1@ // (int)

5
Kod:
08B9: test 239@ bit 216@

6
Kod:
08BF: set 54@ bit 49@
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy jest możliwość zrobienia modu w CLEO który sprawiałby żeby w nocy nie świeciły się lampy na ulicach i w ogóle było wyłączone wszelakie oświetlenie miast? Nawet te reklamy kasyn w LV.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Wielkie dzięki już wszystko działa, aktualizacja pomogła :-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale tego nie mogę skompilować wychodzi, że jest za mało parametrów...
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Opcode wziąłem z
TEJ STRONKI
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak użyć takiego opcode:
Kod:
0A8C: write_memory 0x969171 size 1 virtual_protect 0

Jest on na nieskończony tlen. A dokładniej czy mógłby mi ktoś napisać prosty skrypt w CLEO z wykorzystaniem tego opcode który powodowałby że CJ miałby nieskończony tlen pod wodą tak jak ma to miejsce po wpisaniu kodu. Z góry dzięki ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No ale przecież pisałeś wcześniej że z tym opcode ty masz wszystko ok, to nie mógłbyś zmienić czegoś w moim skrypcie żeby działał poprawnie? Chciałbym żeby wszystko było w cleo bez podmiany innych plików...
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mój mod (znacznik przed domem Ridera):

Kod:
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
0A40: 1@ = create_entrance_marker_at 2459.182 -1690.969 13.7494 color 14 
wait 0 
if 
0102:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2459.182 -1690.969 13.7494 radius 1.5 1.5 1.5 sphere 0 stopped_on_foot 
else_jump @NONAME_2 
select_interior 2 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 2 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2466.61, -1698.237, 1013.508)
fade 1 13 
wait 2000 
jump @NONAME_2
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No ja robię to na zmiennej lokalnej 1@ Mógłbyś podać linka do pliku z twoim markerem...
Created & Powered by MakG