Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A do czego służy ten opcode
Kod:
0ABF: set_vehicle 0@ engine_state_to 0
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ok działa
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie którym opcodem i jakie wpisać odległości aby ustawić kamerę tak jak jest to standardowo w grze podczas poruszania się pieszo (chodzi mi o to ustawienie pośrodku; nie to najbliższe ani nie to najdalsze)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Myślę że się przyda
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jaki jest opcode na włączanie silnika? Czy jest coś odwrotnego do tego:
Kod:
02D4: car 8@ turn_off_engine
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy istnieje możliwość zrobienia tak że nie da się wyciągnąć kierowcy z pojazdu, mimo że drzwi pojazdu są otwarte?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Wielkie dzięki
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam takie pytanko do opcodu:
Kod:
070A: AS_actor 1@ attach_to_object 2@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time -1

Jak zrobić żeby obiekt (cygaro) był trzymany w lewej ręce. Znalazłem takie współrzędne na trzymanie cygara w prawej ręce: 0.04 0.1 0.05 którą współrzędną należało by zmienić?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
To może napisze mi ktoś czy są w którymś pliku napisane cutscenki, bo w pliku main.scm chyba nie ma cutscenek?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Potrzebuję ID dwóch obiektów, mianowicie pierwszy to ten plakat LOVE FIST którym CJ zakrywa plany kasyna w cutscence misji Key TO HER HEARD, a drugi to zdjęcia członków syndykatu widoczne wewnątrz garażu w Doherty podczas cutscenki w misji JIZZY. Bardzo zależało by mi szczególnie na tym pierwszym... Z góry dzieki
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki działa ;-)
A mógłbyś jeszcze napisać co daje wstawianie poniższych linijek do skryptu:
Kod:
0A95: enable_thread_saving
0A93: end_custom_thread
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie co trzeba dopisać do poniższego skryptu aby podczas trwania misji nie był on aktywny. Jest to prosty skrypt dodający kilka broni:
Kod:
//-------------MAIN---------------
thread "NONAME" 

0A95: enable_thread_saving 
4@ = Pickup.Create(#KNIFECUR, 15, 422.971, 2540.165, 16.501)
5@ = Pickup.Create(#FLAME, 15, -1112.6, -1677.6, 76.369)
6@ = Pickup.Create(#CUNTGUN, 15, -1112.6, -1674.6, 76.369)
7@ = Pickup.Create(#KNIFECUR, 15, -1112.6, -1671.6, 76.369)
8@ = Pickup.Create(#ROCKETLA, 15, -1110.12, -1677.6, 76.369)
9@ = Pickup.Create(#CHNSAW, 15, -1110.12, -1674.6, 76.369)
10@ = Pickup.Create(#SHOVEL, 15, -1110.12, -1671.6, 76.369)
0A93: end_custom_thread 
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mógłby ktoś wrzucić moda z tym ekranem z powyższego filmiku i jakąś instrukcję do 3dsMaxa ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale zmienne globalne z main.scm to nie to samo co nazwy plików .dff i .txd z MapEditora
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Poszukuję nazw zmiennych globalnych kilku elementów wykorzystywanych w misjach z pliku main.scm Chodzi mi o nazwy:
- głównych drzwi banku na który trzeba było napaść w jednej z misji,
- drzwi garażu w Doherty,
- drzwi fabryki plastiku w LV,
- drzwi prowadzących do podziemia kasyna Caliguli (otwartych tylko podczas napadu).
Created & Powered by MakG