Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Ustawienie kamery
|
Napisano dnia:
2012-03-03 15:27:46
Witam, mam pytanie którym opcodem i jakie wpisać odległości aby ustawić kamerę tak jak jest to standardowo w grze podczas poruszania się pieszo (chodzi mi o to ustawienie pośrodku; nie to najbliższe ani nie to najdalsze)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Wyrzucanie kierowcy z pojazdu
|
Napisano dnia:
2012-02-28 15:31:43
Mam pytanie czy istnieje możliwość zrobienia tak że nie da się wyciągnąć kierowcy z pojazdu, mimo że drzwi pojazdu są otwarte?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
ID obiektów
|
Napisano dnia:
2012-02-12 20:47:57
To może napisze mi ktoś czy są w którymś pliku napisane cutscenki, bo w pliku main.scm chyba nie ma cutscenek?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
ID obiektów
|
Napisano dnia:
2012-02-11 12:38:10
Potrzebuję ID dwóch obiektów, mianowicie pierwszy to ten plakat LOVE FIST którym CJ zakrywa plany kasyna w cutscence misji Key TO HER HEARD, a drugi to zdjęcia członków syndykatu widoczne wewnątrz garażu w Doherty podczas cutscenki w misji JIZZY. Bardzo zależało by mi szczególnie na tym pierwszym... Z góry dzieki
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
CLEO i odtwarzanie filmów
|
Napisano dnia:
2011-12-09 14:32:21
Mógłby ktoś wrzucić moda z tym ekranem z powyższego filmiku i jakąś instrukcję do 3dsMaxa ;-)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nazwy elementów
|
Napisano dnia:
2011-12-09 09:07:56
Ale zmienne globalne z main.scm to nie to samo co nazwy plików .dff i .txd z MapEditora
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nazwy elementów
|
Napisano dnia:
2011-12-08 19:07:54
Poszukuję nazw zmiennych globalnych kilku elementów wykorzystywanych w misjach z pliku main.scm Chodzi mi o nazwy:
- głównych drzwi banku na który trzeba było napaść w jednej z misji,
- drzwi garażu w Doherty,
- drzwi fabryki plastiku w LV,
- drzwi prowadzących do podziemia kasyna Caliguli (otwartych tylko podczas napadu).