Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
W sumie zawsze usuwałem ten plik z kodem źródłowym :-) A co do skryptu to dalej w interiorze robi się pełno ludzi i gra się wyłącza. Bez tego moda wszystko jest dobrze także na pewno on to powoduje
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Zaraz sprawdzę, a co do pytania na końcu to jak inaczej mam otwierać nawet własny skrypt? Zawsze daję dekompiluj
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Też wydawało mi się to proste do zrobienia, a mam z tym sporo problemów. Cały skrypt wygląda następująco:

Kod:
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
$ACTIVE_INTERIOR = 0 
else_jump @NONAME_2 
jump @NONAME_36 

:NONAME_36
wait 0 
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 0 
   not 3@ >= 2 
else_jump @NONAME_87 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1.6 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 1.4 

:NONAME_87
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 2 
   not 3@ >= 4 
else_jump @NONAME_134 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.3 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.1 

:NONAME_134
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 4 
   not 3@ >= 6 
else_jump @NONAME_181 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.1 

:NONAME_181
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 6 
   not 3@ >= 12 
else_jump @NONAME_228 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 9.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 9.9 

:NONAME_228
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 12 
   not 3@ >= 18 
else_jump @NONAME_275 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 5.8 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 5.8 

:NONAME_275
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 18 
   not 3@ >= 21 
else_jump @NONAME_322 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 9.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 9.9 

:NONAME_322
00BF: 3@ = current_time_hours, 4@ = current_time_minutes 
if and
  3@ >= 21 
   not 3@ >= 23 
else_jump @NONAME_2 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 3.6 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 3.6 
jump @NONAME_2 
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dalej to samo, zastanawiam się czy nie trzeba dać jeszcze warunku że interior jest nieaktywny do pozostałych pętli
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dziwne, dałem to na początek skryptu i owszem w interiorze nie było już problemu, ale dalsza część skryptu przestała działać, tzn. ruch był cały czas taki sam :(
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam takie pytanie, mianowicie napisałem skrypt który ustawia natężenie ruchu w zależności od godziny:

Kod:
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 0 
   not 1@ >= 2 
else_jump @NONAME_53 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1.6 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 1.4 

:NONAME_53
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 2 
   not 1@ >= 4 
else_jump @NONAME_100 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.3 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.1 

:NONAME_100
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 4 
   not 1@ >= 6 
else_jump @NONAME_147 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.1 

:NONAME_147
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 6 
   not 1@ >= 12 
else_jump @NONAME_194 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 9.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 9.9 

:NONAME_194
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 12 
   not 1@ >= 18 
else_jump @NONAME_241 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 5.8 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 5.8 

:NONAME_241
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 18 
   not 1@ >= 21 
else_jump @NONAME_288 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 9.9 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 9.9 

:NONAME_288
00BF: 1@ = current_time_hours, 2@ = current_time_minutes 
if and
  1@ >= 21 
   not 1@ >= 23 
else_jump @NONAME_2 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 3.6 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 3.6 
jump @NONAME_2 


I wszystko ładnie działa, tylko mam problem gdy wejdę do jakiegoś interioru w którym są ludzie (np. komisariaty policji), bo wtedy bardzo dużo ludzi robi się w środku i po kilku sekundach gra się wyłącza. I tu moje pytanie jak poprawić ten skrypt żeby był nieaktywny kiedy gracz jest w interiorze, a po wyjściu z interioru znów był aktywny?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ok, dzięki. Temat można zamknąć
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No dobra, a mógłbyś jeszcze powiedzieć jaki skutek daje wstawianie poniższych opcodów do skryptu?
Kod:
0A95: enable_thread_saving
0A93: end_custom_thread
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Rozumiem że ten opcode rozpoczyna to co jest w tym cudzysłowie. Tak więc czy istnieje opcode który kończy to, bez żadnych innych warunków?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy istnieje opcode na wyłączenie poniższego opcodu:
Kod:
0A92: create_custom_thread "ShowTextBox.s"

Tzn. chciałbym go użyć dwa razy w skrypcie, ale tak że jak włączę jeden to drugi się wyłączy, i odwrotnie
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A mógłbyś pokazać jak powinien wyglądać taki skrypt z tym sterowaniem odnoszącym się do dwóch osobnych skryptów?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chyba wszystko dobrze zrobiłem, ale część ikonek się nie pojawia. Prawdopodobnie przekroczyłem limit bo nie ma też tych żółtych plamek pokazujących lotniska. Wiesz może ile tych ikonek jest standardowo w grze?
I powiedz mi o co chodzi z tym nadpisaniem zmiennych?

Edit:
W sumie mogłoby być tak że np. po wciśnięciu danego klawisza pokazywałaby się połowa z tych ikonek, a po wciśnięciu innego pokazywałaby się druga część, a ta pierwsza by znikała. A obydwie części byłby w osobnych skryptach, które łączyłby jeden wspólny z powyższym sterowaniem. Dałoby się tak zrobić?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Bo chciałem zrobić skrypt dodający więcej ikonek na mapie/radarze, tak około 50 nowych i właśnie zabrakło mi zmiennych. Mógłbyś pokazać jak wykorzystać te opcody w takim skrypcie:
Kod:
thread 'NONAME' 
0A95: enable_thread_saving 

:NONAME_13
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_562 
1@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 1837.0, -1682.0, 14.0)
      .
      .
      .
49@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, -2551.115, 193.657, 5.2)
50@ = Marker.CreateIconWithoutSphere(48, 2507.44, 1242.31, 9.833)

:NONAME_537
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_13 
wait 0 
jump @NONAME_537 

:NONAME_562
Marker.Disable(1@)
      .
      .
      .
Marker.Disable(49@)
Marker.Disable(50@)

:NONAME_677
  $ONMISSION == 1 
else_jump @NONAME_13 
wait 0 
jump @NONAME_677 
0A93: end_custom_thread 
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie dotyczące akapitu "Zmienne CLEO" w tym artykule:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/53/zmienne
Czy to oznacza że w CLEO można ustawić więcej zmiennych lokalnych niż 33?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, to chyba tyle, przynajmniej na razie
Created & Powered by MakG