Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-12 19:39:36
W sumie zawsze usuwałem ten plik z kodem źródłowym :-) A co do skryptu to dalej w interiorze robi się pełno ludzi i gra się wyłącza. Bez tego moda wszystko jest dobrze także na pewno on to powoduje
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-12 19:07:05
Zaraz sprawdzę, a co do pytania na końcu to jak inaczej mam otwierać nawet własny skrypt? Zawsze daję dekompiluj
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-10 09:39:01
Dalej to samo, zastanawiam się czy nie trzeba dać jeszcze warunku że interior jest nieaktywny do pozostałych pętli
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Nieaktywny skrypt w interiorze
|
Napisano dnia:
2012-10-08 16:55:38
Dziwne, dałem to na początek skryptu i owszem w interiorze nie było już problemu, ale dalsza część skryptu przestała działać, tzn. ruch był cały czas taki sam :(
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Potrzebuję opcodu
|
Napisano dnia:
2012-08-19 20:57:47
Ok, dzięki. Temat można zamknąć
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Potrzebuję opcodu
|
Napisano dnia:
2012-08-19 16:30:58
Rozumiem że ten opcode rozpoczyna to co jest w tym cudzysłowie. Tak więc czy istnieje opcode który kończy to, bez żadnych innych warunków?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienne
|
Napisano dnia:
2012-08-13 19:29:06
A mógłbyś pokazać jak powinien wyglądać taki skrypt z tym sterowaniem odnoszącym się do dwóch osobnych skryptów?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienne
|
Napisano dnia:
2012-08-12 14:58:18
Chyba wszystko dobrze zrobiłem, ale część ikonek się nie pojawia. Prawdopodobnie przekroczyłem limit bo nie ma też tych żółtych plamek pokazujących lotniska. Wiesz może ile tych ikonek jest standardowo w grze?
I powiedz mi o co chodzi z tym nadpisaniem zmiennych?
Edit:
W sumie mogłoby być tak że np. po wciśnięciu danego klawisza pokazywałaby się połowa z tych ikonek, a po wciśnięciu innego pokazywałaby się druga część, a ta pierwsza by znikała. A obydwie części byłby w osobnych skryptach, które łączyłby jeden wspólny z powyższym sterowaniem. Dałoby się tak zrobić?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Pokrywanie modelu teksturą
|
Napisano dnia:
2012-08-09 14:38:24
Dzięki, to chyba tyle, przynajmniej na razie