Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Ruchomy obiekt
|
Napisano dnia:
2012-07-18 21:13:02
Mam pytanie jak wykonać obiekt który stale wykonywałby jakiś ruch w GTA SA? Tak jak np. ten hamburger co się kręci nad Burgershotami. Najlepiej jakby można było w 3dsmaxie.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Edycja .dff w 3dsmax
|
Napisano dnia:
2012-07-18 21:09:51
Mam pytanie jak usunąć część obiektu z modelu za pomocą 3dsmaxa? Ale tak krok po kroku co zaznaczać, jak wyexportować, itp. Pomoże ktoś?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-12 16:08:50
Chodzi Ci o wartość markera wyjściowego, że to do niej jest dodane to 4? To by się zgadzało, tylko działa to na większości interiorów (wykorzystuję oryginalne markery wyjść z IPL), ale nie działa na interiory domów dziewczyn CJa, tzn. tworzą się markery wejścia ale nie ma później wyjścia z nich. A nie różnią się niczym od pozostałych, możliwe jest żeby było to gdzieś indziej zablokowane?
I jeszcze jedno pytanie: w jaki sposób można by zwiększyć limit markerów do chociażby 420?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-11 19:04:40
Tak dla sprawdzenia zmieniłem tą cyferkę przed nazwą i tą drugą po nazwie w jednej linijce ENEX i zmieniły się miejsca teleportacji kilku markerów. Np. z domu CJa wychodziło się przed kasyno w LV. I chciałbym się dowiedzieć jakie cyfry w tych miejscach najlepiej używać i do czego one służą...
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-11 11:49:56
A czy kolejność markerów w poszczególnych sekcjach ENEX ma jakieś znaczenie? Tak np. jak pliki w sekcji INST zwykłe i pliki LOD są ze sobą połączone numerem linijki to czy w przypadku markerów też tak jest? A jeżeli nie to w jaki sposób łączą się marker wejścia z markerem wyjścia? Bo chyba nie tylko nazwa ma znaczenie...
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Markery
|
Napisano dnia:
2012-07-10 17:58:53
Witam, to znowu ja. Tym razem chciałem się dowiedzieć czy istnieje ograniczenie co do ilości markerów w grze (chodzi mi o ta żółte znaczniki umożliwiające wchodzenie do interiorów ;-) Z tego co wiem w GTA SA jest ich 376 i słyszałem że może być ich max. 400 i jak dodamy więcej to te powyżej 400 nie będą działać. Wie ktoś czy to prawda?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Współrzędne interiorów
|
Napisano dnia:
2012-07-10 17:49:20
No chyba będę musiał tak zrobić
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-09 18:18:14
To nic nie dało, ale naprawiłem błąd stosując funkcję "Generate" w Colleditor i przesuwając suwak do końca. Mam nadzieję że to koniec problemów z kolizjami ;-)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Współrzędne interiorów
|
Napisano dnia:
2012-07-09 16:31:48
Też korzystałem z tej stronki, ale tu właśnie brakuje tych trzech interiorów...
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-08 18:19:07
Mam jeszcze takie pytanie co zrobić gdy opcja Weld nie usuwa wszystkich niewidocznych ścian?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Współrzędne interiorów
|
Napisano dnia:
2012-07-07 12:24:48
Witam, potrzebuję współrzędne kilku interiorów do modyfikacji w której będzie można wejść do każdego budynku w GTA SA. Te interiory to:
- pomieszczenie w kasynie Four Dragons w którym przebywał Woozie, widoczne w kilku cutscenkach,
- pomieszczenie w kasynie Caligula w którym przebywał Rosenberg, widoczne w kilku cutscenkach,
- wnętrze przyczepy kempingowej z misji King in Exile.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-05 16:48:08
Jesteś genialny ;-) Już wszystko działa, wielkie dzięki!!!!
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-04 08:14:41
Mógłbyś napisać gdzie jest ta opcja Weld, i co po kolei trzeba zrobić?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-03 12:11:40
Mam jeszcze jeden problem, czy da się jakoś przestawić układ współrzędnych w 3DS Maxie przy modelu, bo jak tworzę pliki kolizji to w grze jest też kolizja układu współrzędnych od modelu. W niektórych modelach układ współrzędnych nie przeszkadza, ale w wielu modelach jest na środku co uniemożliwia poruszanie się gracza.
Albo może się da zrobić tak żeby nie robiło kolizji układu współrzędnych?