Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Pokrywanie modelu teksturą
|
Napisano dnia:
2012-08-08 20:20:17
A powiedz mi jeszcze czy plik LOD musi posiadać swój plik kolizji? Oczywiście nie chodzi mi tu o samą kolizję, (bo to byłoby bez sensu), ale czy musi istnieć plik .col (chociażby pusty) o takiej samej nazwie jak nazwa modelu LOD ?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Pokrywanie modelu teksturą
|
Napisano dnia:
2012-08-08 15:32:43
To mam jeszcze inne pytanie, czy jak mam gotowy model i teksturę (zapisane już w plikach .dff i .txd) i chcę przeskalować model (tylko zmniejszyć) to czy muszę teksturę na nowo nakładać, czy będzie ona pasować tak samo do zmniejszonego modelu?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Pokrywanie modelu teksturą
|
Napisano dnia:
2012-08-07 14:51:50
Mam pytanie jak dopasowuje się teksturę do modelu. Załóżmy że mam model .dff który chcę pokryć trzema teksturami, tzn. na dole inna, po środku inna i na górze inna. To jak ustawić te tekstury na poszczególne części modelu?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Kamera w Doherty
|
Napisano dnia:
2012-08-05 14:30:17
Ale w sumie to nie chciałbym edytować mapy, chyba jedyne wyjście to próbować dopasować położenie kamery w Cleo za pomocą opcodów. Będę próbował może w końcu się uda ;-)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Kamera w Doherty
|
Napisano dnia:
2012-08-04 21:02:32
Trochę nie rozumiem, znaczy że usunąłeś ten garaż i wstawiłeś go na nowo tylko nie wstawiłeś pliku drzwi? To ta zmiana kamery nie jest przypisana do plików garażu?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Punkt zapisu
|
Napisano dnia:
2012-08-01 22:08:08
Dzięki, przydało się, tylko szkoda że nie można pobrać tego przykładowego pliku CLEO
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Punkt zapisu
|
Napisano dnia:
2012-07-29 16:30:23
Mam pytanie jak stworzyć tą standardową dyskietkę zapisu tak żeby jak na nią wejdziemy to pojawiał się ten ekran zapisu i żeby w czasie trwania misji dyskietka znikała, tak jak jest to normalnie.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Kamera w Doherty
|
Napisano dnia:
2012-07-28 21:19:06
A wiesz może jak autorowi poniższej modyfikacji udało się to naprawić? Kamera działa normalnie i to wszystko zapisane w save...
http://www.youtube.com/watch?v=t7JYg9cVocM
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Kamera w Doherty
|
Napisano dnia:
2012-07-28 15:50:49
A w którym pliku w GTA zapisane są te zmiany kamery w garażach? Może jak nie w cleo to innym sposobem da się to naprawić
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Edycja .dff w 3dsmax
|
Napisano dnia:
2012-07-20 17:43:13
Nie wiem gdzie jest ten tutorial, który pokazywałby jak usunąć część obiektu z modelu za pomocą 3dsmaxa? Nie wiem, ja takiego na tej stronie nie znalazłem, ale może się mylę. Jak możesz to podaj do niego link...