Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A powiedz mi jeszcze czy plik LOD musi posiadać swój plik kolizji? Oczywiście nie chodzi mi tu o samą kolizję, (bo to byłoby bez sensu), ale czy musi istnieć plik .col (chociażby pusty) o takiej samej nazwie jak nazwa modelu LOD ?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
To mam jeszcze inne pytanie, czy jak mam gotowy model i teksturę (zapisane już w plikach .dff i .txd) i chcę przeskalować model (tylko zmniejszyć) to czy muszę teksturę na nowo nakładać, czy będzie ona pasować tak samo do zmniejszonego modelu?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No najlepiej 3ds max
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak dopasowuje się teksturę do modelu. Załóżmy że mam model .dff który chcę pokryć trzema teksturami, tzn. na dole inna, po środku inna i na górze inna. To jak ustawić te tekstury na poszczególne części modelu?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale w sumie to nie chciałbym edytować mapy, chyba jedyne wyjście to próbować dopasować położenie kamery w Cleo za pomocą opcodów. Będę próbował może w końcu się uda ;-)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Trochę nie rozumiem, znaczy że usunąłeś ten garaż i wstawiłeś go na nowo tylko nie wstawiłeś pliku drzwi? To ta zmiana kamery nie jest przypisana do plików garażu?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, przydało się, tylko szkoda że nie można pobrać tego przykładowego pliku CLEO
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Z tego co wyczytałem na pewnym forum to w tamtej modyfikacji po prostu autor zmienił ustawienie kamery w zapisanym savie. Tylko że ja nie znam się na tych kodach pamięci. Wie ktoś jak w taki sposób zmodyfikować swój save?
LINK:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=424166
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak stworzyć tą standardową dyskietkę zapisu tak żeby jak na nią wejdziemy to pojawiał się ten ekran zapisu i żeby w czasie trwania misji dyskietka znikała, tak jak jest to normalnie.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Co do ostatniego pytania to po prostu dajesz warunek że jeżeli dany ped zginie to na jego aktualnych współrzędnych tworzy się pickup walizki. Użyj tych opcode:
Kod:
   Actor.Defined(4@)
Actor.StoreDeadActorPos(4@, 1@, 2@, 3@)
0@ = Pickup.Create(#BRIEFCASE, 3, 1@, 2@, 3@)
03DC: 5@ = create_marker_above_pickup 0@ 
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A wiesz może jak autorowi poniższej modyfikacji udało się to naprawić? Kamera działa normalnie i to wszystko zapisane w save...
http://www.youtube.com/watch?v=t7JYg9cVocM
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A w którym pliku w GTA zapisane są te zmiany kamery w garażach? Może jak nie w cleo to innym sposobem da się to naprawić
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chyba chodzi Ci o to:
Kod:
0@ = Pickup.Create(#BRIEFCASE, 3, 1@, 2@, 3@)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chciałem zrobić skrypt, żeby po wejściu do garażu w Doherty kamera nie zostawała przed garażem. Zrobiłem coś takiego:
Kod:
:NONAME_D
wait 0 
if and
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 near_point -2047.05 162.05 radius 15.0 25.0 
else_jump @NONAME_D 
09EC: set_garages_leave_camera_alone 1
jump @NONAME_D 

I rzeczywiście kamera wchodzi razem z graczem, ale nie ma możliwości jej zmiany, tzn. nie można jej obracać, ani przybliżać tak jak jest to normalnie. Wie ktoś jak to naprawić?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Nie wiem gdzie jest ten tutorial, który pokazywałby jak usunąć część obiektu z modelu za pomocą 3dsmaxa? Nie wiem, ja takiego na tej stronie nie znalazłem, ale może się mylę. Jak możesz to podaj do niego link...
Created & Powered by MakG