Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy istnieje opcode na wyłączenie poniższego opcodu:
Kod:
0A92: create_custom_thread "ShowTextBox.s"

Tzn. chciałbym go użyć dwa razy w skrypcie, ale tak że jak włączę jeden to drugi się wyłączy, i odwrotnie
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Że jak? Możesz jaśniej?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Rozumiem że ten opcode rozpoczyna to co jest w tym cudzysłowie. Tak więc czy istnieje opcode który kończy to, bez żadnych innych warunków?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
0ABA: end_custom_thread_named 'BENZIN'


Musisz tylko wątkowi z pliku, który chcesz zakończyć, dać jakąś unikalną nazwę.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No dobra, a mógłbyś jeszcze powiedzieć jaki skutek daje wstawianie poniższych opcodów do skryptu?
Kod:
0A95: enable_thread_saving
0A93: end_custom_thread
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
0A95 sprawia, że w pliku .sav przy zapisie gry zachowywane są informacje o tym wątku - miejsce, w którym skrypt jest w momencie zapisu, a także zmienne lokalne. Skrypt jest wtedy zapisywany tak samo jak wszystkie wątki z main.scm.

0A93 po prostu zakańcza aktualny wątek, akurat w tym nie ma nic, nad czym można by filozofować.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ok, dzięki. Temat można zamknąć
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG